«تویوتا» یکی از 10 کمپانی تحول ساز در جهان!

پرشین خودرو: معمولا به ندرت پیش می‌آید که یک کمپانی بزرگ و یا موسسه علمی برای دو سال پیاپی در لیست سالانه "فورچون" قرار گیرد، حال کمپانی خودروسازی تویوتا با پیروی کردن از این موضوع، با یک سال غیبت بار دیگر در لیست سالانه مجله "فورچون" قرار گرفته است تا بار دیگر به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تحول ساز در جهان شناخته شود.

به گزارش پرشین خودرو، شاید آشنایی چندانی با این لیست نداشته باشید، به همین دلیل خوب است بدانید که هرساله مجله "فورچون" با استفاده از داده‌های سازمان‌ها و موسسات مختلف بین المللی، اقدام به آماده سازی یک لیست بزرگ متشکل از 50 کمپانی و موسسات مختلف می‌کند که در آن سال موفق به ایجاد یک تحول بزرگ در جهان شده‌اند که هدف اصلی آنان در جهت برطرف کردن مشکلات اجماعی و همچنین مشکلات زیست محیطی بوده است که حالا کمپانی خودروسازی تویوتا با طراحی و ساخت ماشین‌های دوست‌دار محیط زیست، موفق شده در جایگاه "هشتم" لیست مجله فورچون به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ تحول ساز جهان شناخته شود.
یک بار در سال 2015 میلادی، کمپانی خودروسازی تویوتا به خاطر طراحی و ساخت ماشین‌های هیبریدی موفق شد نام خود را در این لیست ثبت کند، اما حالا دلیل اصلی آن طراحی و ساخت ماشین هیدروژنی "تویوتا میرا" بوده است که حالا باعث شده نام این خودروساز ژاپنی در جایگاه "هشتم" لیست 50 کمپانی بزرگ تحول ساز در جهان قرار گیرد.
جیم لنتز، مدیرعامل اجرایی تویوتا موتورز آمریکای شمالی عنوان کرد: تویوتا افتخار دارد که یک بار دیگر توسط مجله "فورچون" به عنوان یک عامل تاثیرگذار و تحول ساز معرفی شده است. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان، تویوتا جایگاه مناسبی برای شکل دادن آینده‌ای بهتر در جهان دارد که رهبری آن در حال حاضر به خودروی هیدروژنی "میرا" واگذار شده است تا فردایی بهتر و مثبت داشته باشیم.
 

کد خبر 80292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha