استفاده از فاینانس فوری ترین راه حل برای بهبود حمل و نقل عمومی

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبود واگن مترو و اتوبوس مواجه هستیم، گفت: استفاده از فاینانس می تواند اولین راه حل برای این مشکل باشد.

به گزارش  پرشین خودرو،  محمد علیخانی با اشاره به اینکه عمر مفید و استاندارد هر اتوبوس 8 سال است، اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام داده‌ایم بیشتر اتوبوس‌های تهران بالای 8 سال عمر دارند. در بحث اتوبوسرانی از برنامه پنج‌ساله نیز عقب هستیم، اتوبوس هایی نیز به دلیل فرسودگی از رده خارج شده و با اتوبوس های نو جایگزین نشده است.
وی با بیان اینکه در بخش مترو با کمبود واگن و در اتوبوسرانی با کمبود اتوبوس مواجه هستیم، تصریح کرد: بخش حمل و نقل عمومی از اولویت های شورا و شهرداری است و به جد پیگیر تقویت ناوگان اتوبوسرانی و مترو هستیم.
علیخانی افزود: منابع مالی شهرداری محدود است، برهمین اساس باید منابع مالی پایداری را در بخش حمل و نقل عمومی تعریف کنیم که در حال حاضر مواردی در دست بررسی داریم تا درآمدهای جدیدی را در این حوزه تعریف کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر خاطرنشان کرد:کاری که به سرعت می توانیم انجام بدهیم استفاده از فاینانس است که درصورت دریافت فایناس 2.5 میلیاردی می توانیم مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک را تا حدودی برطرف کنیم.

کد خبر 80379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha