کد خبر 80392
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
بیابان نوردی، کوهنوردی و گل بازی با طعم برق!

پرشین خودرو: فضای داخلی بولینگر بی1 واقعا ساده و ابتدایی است و هیچ تجهیزات خاصی ندارد. در عین حال به دلیل بکارگیری سیستم مستقل برای هر چرخ، عملکرد بولینگر در زمینه آفرود بسیار برجسته است. موتور مورد استفاده این خودرو قدرتی معادل 268 اسب بخار و گشتاوری 640 نیوتن‌متری را ارائه می کند تا در مجموع به زمانی کمتر از 5ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت احتیاج داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو، یک استارت آپ نوپای آمریکایی از طرح خود برای عرضه یک اس یووی خشن الکتریکی که ظاهری شبیه به مدل قدیمی دیفندر شرکت لندروور دارد، خبر داده است. بولینگر نام این شرکت خلاق است و بی1 عنوانی است که فعلا برای خودروی جان‌سخت انتخاب شده است. کار ادوایس استرالیا گزارش داده این خودروی الکتریکی عملکرد حیرت‌انگیزی در مناطق خارج از جاده مثل مسیرهای صخره‌ای، برفی و گلی دارد و در عین حال روی جاده نیز پایداری خوبی از خود نشان می‌دهد. 

لندروور الکتریکی هم از راه رسید

به گزارش فرادید، این خودرو که لقب نخستین اتومبیل آفرودر، تمام الکتریکی و 4 چرخ محرک جهان را به خود اختصاص داده، حدود 1 متر کوچکتر از دیفندرهای قدیمی است و روی یک شاسی ساده و سبک آلومینیومی ساخته شد است. فضای داخلی بولینگر بی1 واقعا ساده و ابتدایی است و هیچ تجهیزات خاصی ندارد. در عین حال به دلیل بکارگیری سیستم مستقل برای هر چرخ، عملکرد بولینگر در زمینه آفرود بسیار برجسته است. موتور مورد استفاده این خودرو قدرتی معادل 268 اسب بخار و گشتاوری 640 نیوتن‌متری را ارائه می کند تا در مجموع به زمانی کمتر از 5ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت احتیاج داشته باشد. بیشترین برد این خودرو با یک بار شارژ حدود 320 کیلومتر اعلام شده است.

 

لندروور الکتریکی هم از راه رسید

 

کد خبر 80392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha