پنجمین محصول دی.اس آماده ورود به بازار ایران

پرشین خودرو: خانه دی اس تهران در مراسمی پایان تست 6 هزار کیلومتری دی.اس7 در شرایط مختلف آب و هوایی سراسر ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با رشد تقاضا در بازار خودروهای شاسی بلند، دی اس به عنوان برند لوکس پژو در نمایشگاه خودروی ژنو اقدام به رونمایی از دی اس7 کرد.
با گذست چند ماه از این رونمایی در نمایشگاه ژنو، آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی برند دی اس در ایران، این شاسی بلند پرمیوم فرانسوی را به ایران وارد کرد.
روز گذشته در مراسمی که به میزبانی برند دی اس در ایران برگزار شد، خبر پایان موفقیت آمیز تست 6 هزار کیلومتری دی اس7 در شرایط مختلف آب و هوایی ایران و به عبارتی دور کامل ایران، جهت بررسی سازگاری این شاسی بلند پرمیوم فرانسوی با شرایط جغرافیایی شهرهای مختلف کشور اعلام شد.
طی مراسمی که به همت نماینده رسمی دی اس در ایران برگزار شد، کریستین چهاب، که سمت ارشد مدیر تحقیق و توسعه منطقه خاورمیانه و آفریقای برند دی اس را بر عهده دارد، ضمن اشاره به اینکه دی اس7 در شرایط سخت و متنوع آب و هوایی ایران بهترین عملکرد را داشته است، گفت: این خودرو که پرچمدا دی اس است از پلتفرم متفاوتی نسبت به سایر محصولات این برند بهره برده است.
مدیر ارشد منطقه ای دی اس با بیان اینکه دی اس 7 تست های مختلفی را در 6هزار کیلومتر رانندگی در مسیرهای جاده ای ایران پشت سر گذاشته است، افزود: دی اس 7 در شرایط آب و هوایی، سوخت و رطوبت متفاوت بهترین عملکرد را از خود نشان داد و موتور توربوی 1600 این خودرو در ارتفاع مختلف شهرهای ایران توانست شرایط فنی قابل قبولی را به راننده ارائه کند.
وی گفت: دی اس7 بیشترین سازگاری را با بنزین توزیع شده در ایران داشته است و کاربران در شتاب گیری و زمان روشن بودن کولر کمترین نوسان را در این خودرو تجربه کرده اند.
چهاب ادامه داد: هندلینگ و سیستم تعلیق دی اس7 در جاده های ایران بسیار خوب عمل کرد و حداکثر سرعت 193 کیلومتر را در ارتفاعات بسیار بالا در این تست 6هزار کیلومتری به ثبت رساند.
مدیر ارشد دی اس گفت: در ارتفاعات بالا هیچ مشکلی برای سیستم توربوی این خودرو ایجاد نشد و در این تست شاهد سازگاری کامل موتور دی اس7 با آب و هوای مختلف شهرهای ایران بودیم.
کریستین چهاب در پایان گفت: دی اس7 با امکانات بروز خود و استفاده از از موتور 1600 با قابلیت و تکنولوژی بالا نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.
دی اس 7 که از طراحی لوکس و لاکچری اروپایی برخوردار است از طیف وسیع امکانات و تکنولوژی های روز بهره مند است که تلفیق این موارد در کنار امنیت خوب این محصول، سواری مطمئن و راحتی را برای کاربر و سرنشینان فراهم خواهد کرد.
آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی برند دی اس در ایران در حال حاضر چهار محصول DS 3, DS 5, DS 5LS, DS 6 را به خریداران ایرانی ارائه می کند که می توان دی اس 7 را به عنوان پنجمین محصول این برند پرمیوم فرانسوی، پس از رونمایی در نمایشگاه خودرو تهران در بازار خودرو مشاهد کرد.
نمایشگاه خودرو تهران آذرماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و شرایط فروش محصولات دی اس در ایران، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 80456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha