تجربه حس جوانی با ایکس22 استارت خورد+شرایط فروش

پرشین خودرو: مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود شرایط متنوعی را پیش روی خریداران کراس اوور ایکس22 قرار داده است.

به گزارش پرشین خودرو، مدیران خودرو که محصولات چری و ام.وی.ام را به بازار ایران می کند به ارائه طرح های فروش متنوع با پیش پرداخت های متناسب با انواع بودجه شهرت یافته است که بار دیگر برای تداوم این حسن شهرت طرحی را برای کراس اوور اقتصادی خود یعنی ایکس22 آغاز کرده است.
قبل از مشاهده این طرح جدید که با شعار حس جوانی و با تحویل خودرودر آبان ماه سال جاری شروع شده است، اندکی بیشتر با ایکس22 ام.وی.ام آشنا شوید.
برند چری بعضی محصولات خود را با نام MVM در ایران عرضه می‌کندو باسابقه‌ترین برند چینی فعال در کشور محسوب می‌شود. کراس‌اورهای چری، با نام تیگو شناخته می‌شوند و نام اصلی X22 از برند MVM، تیگو ۲ است که البته در کشور چین با نام تیگو X3 فروخته می‌‌شود.
ام.وی.ام ایکس22 که از طراحی بروز و اسپرتی برخوردار است در بازار ایران به واسطه برخورداری از امکانات و آپشن های مناسب توانسته بازار مناسبی خصوصا در میان قشر جوان برای خود دست و پا کند.
ایکس22 که در اصل در سگمنت شاسی بلندهای میان سایز یا کراس ها دسته بندی می شود از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیو‌تن متر برخوردار است.
ایکس22 که در بازار یکی از کراس های اقتصادی شناخته می شود هم اکنون با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه می شود.
هر چند که ایکس22 از قیمت مناسبی در بازار برخوردار است اما مدیران خودرو به عنوان تولید کننده این محصول همچنان به ارائه طرح های تسهیلاتی و تشویقی برای کسب سهم بیشتری از بازار خودرو کشور اصرار دارد.تا جایی که در قالب طرح حس جوانی فروش 36 ماهه این محصول را به خریداران پیشنهاد کرده است.
در طرح فروش جدید ایکس22 هر دو نسخه ام.تی و ام.تی اسپرت با دریافت پیش پرداخت 14 و 16 میلیون تومانی ارائه می شود.
سود مشارکت 22 درصدی، اقساط تا 36 ماه و تحویل آبان ماه این محصول از جذابیت های طرح حس جوانی مدیران خودرو است.

برای دیدن جداول فروش ایکس 22 اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه گسترده نمایندگی ها یا وبسایت مدیران خودرو مراجعه نمایید.

کد خبر 80469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha