نرخ سرویس‌ مدارس در آستانه سال تحصیلی افزایش نمی‌یابد

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به تصمیم شورای شهر نرخ سرویس‌های مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی افزایش نمی‌یابد و کرایه‌ها بر اساس مصوبه ابتدایی شورا دریافت خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علیخانی  با اشاره به اینکه تمامی رانندگان اعم از تاکسی‌داران و سرویس‌های مدارس ملزم به رعایت مصوبه شورای شهر تهران هستند، اظهار کرد: شورای شهر تهران در روزهای پایانی دوره چهارم مصوبه‌ای را در خصوص افزایش کرایه‌ها در سال 96 داشته و همه ملزم به انجام آن هستند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در هفته‌های گذشته خبرساز بوده افزایش نرخ سرویس‌های مدارس است که در این زمینه باید تأکید شود که به هیچ عنوان افزایشی مدنظر شورای شهر نیست.

علیخانی با اشاره به اینکه تمامی سرویس‌های مدارس باید ایمن و استاندارد شوند، گفت: در این زمینه برنامه‌هایی در حال تهیه است که امیدواریم با همکاری سایر سازمان‌ها این کار به‌زودی عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تهران در ابتدای سال جاری افزایش 10درصدی کرایه‌های سرویس مدارس را تصویب کرد و به تأیید فرمانداری رسید و در آستانه آغاز سال تحصیلی بنای بر افزایش کرایه‌ها نداریم.

کد خبر 80492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha