سوپراسپرت ایتال دیزاین هم قیمت بوگاتی شیرون است!

پرشین خودرو: ایتال دیزاین از جدیدترین محصول خود با نام Zerouno رونمایی کرده است که قیمتی برابر با یک دستگاه بوگاتی شیرون دارد.

به گزارش پرشین خودرو، ایتال دیزاین از سوپراسپرت زرونو در همایش پبل بیچ رونمایی کرده بود و حالا قیمت این خودرو اعلام شده است که چیزی در حدود ۲.۵ میلیون یورو یا به عبارتی ۳ میلیون دلار است که با چنین مبلغی می‌توان در بازار ایالات متحده یک بوگاتی شیرون خریداری کرد. با توجه به اینکه قبلا، ویدیویی از این خودروی موتور وسط در حال عبور از بورلی هیلز منتشر شده بود، زرونو صفر کیلومتر محسوب نمی‌شود و کارکردی در حدود ۵۰ کیلومتر دارد.

Zerouno

از این خودروی خاص، تنها به تعداد بسیار محدود ۵ دستگاه تولید خواهد شد که همه‌ی آن‌ها از قبل به فروش رفته‌اند اما با توجه به تقاضای بالایی که برای این خودرو وجود داشت، ایتال دیزاین در فکر تولید مدل رودستر این خودرو است. جالب است بدانید که در ابتدا قیمت این خودرو ۱.۶ میلیون دلار بود و تنها در ماه‌های اخیر قیمت آن دو برابر رشد کرده است که نشان از ارزش بالای آن دارد.

Zerouno

مهم‌ترین بخش بدنه‌ی زیبای این خودرو باله‌ی عقب بزرگ آن است. با نگاهی به داخل کابین نیز می‌توان دریافت که اشتراکات بسیاری با آئودی R8 و لامبورگینی هوراکان دارد. برای بخش فنی زرونو نیز از پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده است که می‌تواند ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه نیز از لامبورگینی هوراکان به ارث رسیده است. نیروی این پیشرانه توسط جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ی دوبل کلاچ به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می‌کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو ۳.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است که از این نظر بسیار شبیه به آئودی R8 است.

Zerouno

با گذشت زمان خواهیم فهمید که چه کسانی حاضر شده‌اند از خیر بوگاتی شیرون بگذرند و برای خرید ایتال‌دیزاین، ۳ میلیون دلار پرداخت کنند.

کد خبر 80503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha