ایرانول پیشرفت چشمگیری داشته است

پرشین خودرو: مراسم جشن خانوادگی و تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ایرانول و برای اولین بار جشن عبادت فرزندان كارگران ایرانول با حضور مدیر عامل هلدینگ تاپیكو در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس پیوندی مدیر عامل هلدینگ تاپیكو در این مراسم ضمن تشكر از مدیر عامل ایرانول در توجه ویژه به مسایل فرهنگی و پرسنلی گفت: مهندس اسحاقی مدیر ارجمند و موفق ایرانول در ارتباط با مسایل و تعهدات اجتماعی در خانواده ١٨ هزار نفری تاپیكو نقش اول و ارزنده ای دارد.
وی با بیان اینكه طی یك سال گذشته ایرانول پیشرفت چشم گیری داشته ، افزود: حدود ٤٠درصد افزایش تولید ،فروش ، صادرات و ارز آوری را طی سال گذشته در ایرانول شاهد بودیم.
در این مراسم مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد و پروژه های انجام شده در شرکت طی سه سال اخیر ارائه داد و گفت : فروش ریالی ایرانول امسال نسبت به سال گذشته تاكنون ٢٠ درصد افزایش داشته و طی ماههای آینده روغن دریایی و سپس گریس ، روغن صنعتی و موتوری با همكاری مشترك ایرانول و پتروناس به بازار عرضه می شود.
این مراسم كه با استقبال گسترده كاركنان ایرانول مواجه شده بود، با برنامه های متنوع و شاد برگزار و در این مراسم برای نخستین بار در شركت های تولیدی و صنعتی، از حدود ٦٠ فرزند کارگران كه به سن تكلیف رسیدند طی مراسم ویژه تحت عنوان جشن عبادت با ادای سوگند فرزندان، از آنها تقدیر شد.

کد خبر 80544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha