ایسوزو با کاربری های دارای قابلیت شخصی سازی در نمایشگاه حاضر شد

پرشین خودرو: بهمن دیزل با پر فروش ترین کامیونت بازار ایران و کاربری های مختلف در نمایشگاه نوشیدنی، قهوه و شکلات حاضر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ایسوزو که سهمی بالغ بر 70 درصد از بازار کامیونت های شهری را در اختیار دارد با حضور در نمایشگاه مواد غذایی اخیر شرایط مناسبی را برای برقراری ارتباط مستقیم با اصلی ترین مشتریان خود فراهم ساخت.
کامیونت های ایسوزو که از محبوبیت بالایی بین شاغلان بخش توزیع و پخش مواد غذایی برخوردار است با 3 محصول 5، 6 و 8 تن با امکان نصب کاربری های مختلف در این دوره از نمایشگاه حاضر شد.
بهمن دیزل در این نمایشگاه یکی از جدیدترین کامیونت های خود که در آبان ماه سال جاری وارد بازار می شود را به نمایش گذاشت.این محصول ایسوزو بی نیاز به گواهینامه ی پایه یک و بدون محدودیت تردد در شهر خواهد بود.
2 محصول دیگر که بهمن دیزل در این نمایشگاه ارائه کرده بود شامل ایسوزو 6 و 8 تن می شود.
جداب ترین و به نوعی مرتبط ترین محصول بهمن دیزل در این دوره نمایشگاه کاربری یخچال-ایزوله ی این شرکت بود که با قابلیت شخصی و سفارشی سازی در نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
بدنه این یخچال ژاپنی و سیستم سردکننده ترمال مستر کره ای روی این یخچال نصب می شود.این یخچال با توجه به نیاز خریداران قابلیت ایجاد هر گونه تغییرات داخلی را خواهد داشت تا با توجه به نیاز مصرف کنندگان فضای داخلی آن طراحی و ساخته شود.
بنابر اضهارات مسئولان حاضر در غرفه بهمن دیزل، این شرکت توانایی ساخت یخچال با چند قسمت و درجه برودت های مختلف را در مجموعه خود خواهد داشت که این مسئله برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه که از فعالان صنعت شکلات و نوشیدنی بودند مورد جذاب و قابل توجهی بود که با استقبال آنان مواجه شد.
به گفته مدیر بازاریابی بهمن دیزل با توجه به رشد استارتاپ های مختلف در حوزه توزیع مواد غذایی بحث شخصی سازی کاربری ها مسئله ای است که کمتر از سوی تولیدکنندگان در نظر گرفته و بهمن دیزل با توجه به تجربه تولید این کاربری ها برای وزارت نفت و وزارت بهداشت، این روند را در حوزه پخش و توزیع مواد غذایی نیز ادامه خواهد داد.

کد خبر 80669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha