کد خبر 8070
۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
سایپا نماد بارز رشد صنعت ایران است

پرشین خودرو: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا در دو سال اخیر در حوزه صادرات گفت: سایپا نماد بارز رشد تجارت و صنعت ایران در کشورهای خارجی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی مطورزاده نماینده مردم خرمشهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با برنامه ریزی در حوزه های صادراتی و ایجاد خطوط تولید در بازارهای هدف خود را به عنوان مهم ترین معرف صنعت ایران در سایر کشورها مطرح کرده است. وی با اشاره به روند رو به رشد صنعت خودروسازی کشور افزود: شرکت سایپا در یک اقدام بزرگ هم سطح کیفیت و استاندارد محصولات خود را ارتقا داد و هم موفق به کنترل قیمت ها شد و خود را به عنوان سردمدار حرکت تولیدی کشور معرفی کرد. مطورزاده با تاکید بر توانمندی های سایپا در حوزه های مربوط به طراحی، استفاده از محصول با برند ایرانی و داخلی سازی با استفاده از فناوری های نوین خاطرنشان کرد: خودروهای تولید گروه سایپا با قیمت های اقتصادی و مصرف پایین خود مورد استقبال اکثریت جامعه قرار دارند و بیشتر سهم بازار در اختیار این شرکت است. نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه صنعت خودرو کشور را در حوزه های تولید ملی، توسعه اشتغال، آموزش و ایجاد مهارت موثر دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان صنعتی کشور نقش بارزی در گسترش این امور ایفا کرده است. وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با ادامه روندهای موجود ضمن نمایاندن هر چه بیشتر خود خود به عنوان معرف توانمندی های کشور، زمینه های حضور بیشتر و سودآورتر را این گروه را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کنند.
کد خبر 8070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    0 0
    آقای نماینده یا بهتر بگم وکیل السایپا خیالتون راحت باشه همین الان هم به لطف انحصاری که شما برای سایپا ایجاد کردید این شرکت نه در ایران بلکه در تمامی کشورهای پیشرفته مانند سنگال بنگلادش گینه بیسائو جزایر کومور بورکینا فاسو مالدیو مالی چاد جزایر سلیمان و سایر ممالک مدرن رقیب ندارد... سایپا ... مطمئن