تیوولی را با پرداخت 35 میلیون تومان خریداری کنید+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران برای فروش نقدی محصول تیوولی خود بخشنامه جدید صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بر این اساس علاقه مندان می توانند از طرح های متنوع فروش نقدی این خودروی خوش ساخت بهره مند شوند.

قیمت قطعی تیوولی  102 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده که شما می توانید در طرح فروش نقدی 150 روزه با پرداخت 50 و یا 70 میلیون تومان ثبت نام خود را قطعی فرمایید و در موقع صدور دعوتنامه نیز مابقی قیمت خودرو از شما دریافت می شود.

نرخ سود مشارکت و انصراف این خرید به ترتیب 21 و 18 درصد در مورد پرداخت 70 میلیون تومانی و 20 و 17 درصد در مورد پرداخت 50 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

در مدل دیگری از فروش نقدی، رامک خودرویی ها زمان تحویل خودرو را برای سال آینده تنظیم کرده اند و بر این اساس نوع پرداخت، مبلغ پرداختی و زمان پرداخت دوم تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

ودیعه اولیه برای این خرید ها که در 8 نوع مختلف معرفی شده است بین 35 میلیون و 50 میلیون تومان متغیر بوده و درصورت اینکه شما مبلغ اولیه را به میزان 50 میلیون تومان پرداخت کنید نیازی به ودیعه دوم نخواهید داشت اما اگر پرداخت اولیه شما 35 میلیون تومان باشد آنگاه شما برای پرداخت ودیعه دوم به مبلغ 10 میلون تومان، 60 روز فرصت خواهید داشت.

سود مشارکت  برای این 8 نوع خرید بین 21 تا 24 درصد متغیر خواهد بود و شما خودروی خود را در اردیبهشت، خرداد ، تیر و مرداد 97 تحویل خواهید گرفت.

در طرح سومی با نام سپاس، تحویل خودرو ها 180 روزه خواهد بود و مبلغ پیش پرداخت نیز همان 50 و 70 میلیونتومان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است تمام خودرو ها 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی داشته و خدمات امداد وی آی پی برای این طرح های فروش اجرا می شود که شامل: 1-حمل خودرو در داخل شهر تا 50 کیلومتر و در جاده تا 100 کیلومتر به صورت رایگان. 2- تعویض لاستیک پنچر با زاپاس 3- سوخت رسانی در صورت اتمام بنزین 4- شارژ و تعویض باطری است.

برای آشنایی با محصولات سانگ یانگ در ایران و خرید این خودروها به نمایندگی های رامک خودرو یا وبسایت این شرکت به عنوان نماینده انحصاری سانگ یانگ در ایران مراجعه نمایید.

کد خبر 80706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha