کد خبر 80712
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
بازگشت مسافرین تابستانی و افزایش 5 برابری ترافیک

پرشین خودرو: رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش پنج برابری ترافیک جاده‌های استان با آغاز موج بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ محمد حیدری  با اشاره به شروع موج بازگشت مسافران تابستانی، گفت: در روزهای پایانی شهریور باتوجه به نزدیکی زمان آغاز مدارس و دانشگاه‌ها شاهد موج بازگشت مسافران تابستانی هستیم.

وی از افزایش پنج برابری ترافیک جاده‌های استان در این ایام به نسبت روزهای عادی سال خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در محورهای استان نیمه سنگین و روان است.

حیدری پرترافیک‌ترین محور استان را کرمانشاه-کنگاور عنوان کرد و یادآور شد: اوج ترافیک جاده‌های استان را روزهای 30 و 31 شهریورماه خواهیم داشت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به حجم بالای ترافیک هم اکنون 90 گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت کنترل دارند.

حیدری از تشدید برخورد پلیس با تخلفات رانندگی در این روزها خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شلوغی جاده‌ها، جهت حفظ سلامت شهروندان پلیس هیچ اغماضی در برخورد با تخلفات نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه عمده تصادفات در شهریور ماه "خانوادگی" است، گفت: در این ماه عمده سفرها خانوادگی است و متاسفانه اگر اتفاقی رخ دهد خانواده‌ای دچار مشکل می‌شوند و در همین راستا پلیس با حساسیت ویژه بحث رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را پیگیری می‌کند.

حیدری تصریح کرد: متاسفانه بیشترین کشته‌های تصادفات سرنشین‌های عقب خودرو هستند و از این رو پلیس حساسیت ویژه‌ای بر استفاده از کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودرو دارد.

وی افزود: همچنین برخورد با سبقت و سرعت غیرمجاز بدون اغماض خواهد بود و در صورت ارتکاب دو تخلف همزمان، خودروی متخلف به مدت 72 ساعت توقیف می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری حوادث در پی خواب آلودگی راننده خودرو اتفاق می‌افتد، از تمام رانندگان خواست زمان بازگشت از سفر را برنامه‌ریزی کرده و حتما در مسیر استراحت کافی داشته باشند.

حیدری همچنین از مسافران خواست زمان بازگشت خود را به دو روز پایانی شهریورماه موکول نکرده و از هم اکنون برای بازگشت اقدام کنند.

کد خبر 80712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha