کد خبر 80733
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
سئات Cupra الکتریکی در راه است

پرشین خودرو: در حالی که سئات درباره اینکه Cupra قرارا ست به زیربرند این شرکت اسپانیایی تبدیل شود، واکنشی نشان نداده، اما در جریان نمایشگاه فرانکفورت سال 2017 جزئیات جدیدی آشکار شده است.

به گزارش پرشین خودرو، Matthias Rabe مدیر بخش تحقیق و توسعه سئات اظهار داشت که این برند ممکن است در آینده مدل های الکتریکی به خود ببیند. البته وی مشخص نکرده آیا این مدل ها الکتریکی با عملکرد بالا هستند یا خودروهای معمولی به شمار می روند که به نظر می رسد، اتومبیل های الکتریکی اسپرت به شمار روند.
Matthias Rabe بیان داشت که بزودی جزئیات بیشتری درباره محصول الکتریکی Cupra خواهید شنید. احتمالا سئات مشغول تست و آزمایش مدل بوده و ممکن است آن را در قالب یک خودرو الکتریکی یا هیبریدی مشاهده کنیم. سئات از برندهای شناخته شده بازار بوده و همیشه سعی کرده، بهترین را برای مشتریا نخود در نظر گیرد.
Cupra نیز که برند با عملکرد بالا سئات به شمار می رود، سابقه درخشانی در توسعه مدل های مختلف سئات داشته است، از این رو امید می رود نسخه الکتریکی تمام عیار بی نقص باشد.
پس از شرکت های فولکس واگن و آئودی که روی مدل های الکتریکی مشغول کارند، حال نوبت به شرکت خواهر یعنی سئات رسیده تا قدم بزرگی در این زمینه داشته باشد.
تاکنون کمپانی های مختلفی تصمیم گرفتند اتومبیل های الکتریکی را در دستور کار خود قرار داهند که در این میان سئات یکی از آنها به شمار می رود. او افزود که برند Cupra هر روز در حال گسترش بوده و آخرین مدل آن لئون Cupra R با پیشرانه بهینه شده و طراحی اسپرت نام دارد.
Rabe اظهار داشت که کمپانی برنامه ای برای نسخه کوچک Cupra نداشته و مدل کراس اوور Ateca Cupra نیز یک مدل کارآمد و جذابی به شمار می رود. Rabe کراس اوور Ateca Cupra را در قیمت و ویژگی ها تقریبا بی رقیب دانسته است.
به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود محصول الکتریکی زیربرند سئات چه زمانی از راه می‌رسد.

کد خبر 80733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha