خودروهای خریداری شده جایگزین خودروهای فرسوده شورای شهر

پرشین خودرو: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص اخبار منتشره مبنی بر خرید 21 دستگاه خودرو برای اعضای شورای شهر گفت: این تعداد خودرو به عنوان اموال شورای شهر، جایگزین خودروهای فرسوده و قدیمی شورا شده اند.

به گزارش پرشین خودرو، «خرید 21 دستگاه خودرو پرشیا برای شورای شهر تهران با عنوان «خرید خودرو برای اعضای شورا» بازتاب های مختلفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت».
علی اعطا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص خرید این خودروها افزود: خودروها و تبلت های خریداری شده همگی به عنوان اموال شورای شهر تهران، دارای برچسب اموال هستند.
وی با تاکید بر اینکه خودروها و اموال خریداری شده متعلق به اعضای شورا نیست اظهار کرد: خودروها و اموال خریداری شده براساس یک روال قانونی، در زمان عضویت افراد در شورای شهر در اختیار آنهار قرار دارد.
وی گفت: شورای شهر براساس یک اقدام طبیعی، خودروهای جدید خریداری شده را جایگزین خودروهای فرسوده و قدیمی خود کرده که این هم اتفاق تازه و عجیبی نیست.

اعطا تصریح کرد: خودروهای قبلی شورا که در اختیار اعضای شورای چهارم قرار داشت، مستهلک شده بودند و برهمین اساس خودروهای نو برای استفاده اعضا در دوران عضویت در شورا خریداری شده است.
وی همچنین در خصوص خرید تبلت برای اعضای شورای شهر تهران نیز گفت: زیرساخت استفاده از سیستم هوشمند اتوماسیون در دوره های قبل شورا ایجاد شده بود و در دوره جدید با حذف مکاتبات کاغذی و دسترسی آنلاین اعضا به سامانه اداری شورا، این تبلت ها خریداری شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این تبلت ها نیز متعلق به اعضا نیست و همگی برچشب اموال داشته و متعلق به شورا هستند.
 تصویر 2 سند مربوط به تخصیص بودجه برای خرید 21 دستگاه خودرو پژو پارس و تبلت در شورای اسلامی شهر تهران در 2 روز گذشته به صورت گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار یافته است.

 

کد خبر 80793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha