محدودیت ترافیکی در پایان تابستان خوزستان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بیشترین حجم ترافیک در دو محور اصلی خوزستان یعنی محور ایذه به دهدز و شهرکرد و محور اهواز به اندیمشک است که محور ایذه به دهدز به دلیل دو طرفه بودن و عرض کم موجب مشکلات بیشتری می‌شود و ترافیک در آن سنگین‌تر است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رضا دولتشاهی  با اشاره به روزهای پایانی مسافرت و بازگشت برخی از شهروندان در ایام آخر هفته اظهار کرد: در همین راستا نیروهای امدادی و خدماتی راهداری، اورژانس و هلال احمر در کنار پلیس وارد کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای آخر شهریور حجم بازگشت از سفرها افزایش یابد افزود: بیشترین حجم ترافیک در دو محور اصلی خوزستان یعنی محور ایذه به دهدز و شهرکرد و محور اهواز به اندیمشک است که محور ایذه به دهدز به دلیل دو طرفه بودن و عرض کم موجب مشکلات بیشتری می‌شود و ترافیک در آن سنگین‌تر است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: از ظهر پنج‌شنبه(30 شهریورماه) تا ساعت 12 جمعه شب(31 شهریورماه) از تردد هرگونه کامیون و تریلر در محور ایذه تا لردگان جلوگیری می‌شود. در این مدت سعی می‌کنیم مسیرهای جایگزین تعیین شود.

دولتشاهی با اشاره به واژگونی یک دستگاه تریلر در هفته گذشته در محور ایذه اظهار کرد: به دلیل این حادثه واژگونی در هفته گذشته محور ایذه به مدت پنج ساعت مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه محورهای ورودی و خروجی در استان خوزستان برای کنترل بیشتر به دوربین‌های سیار لیزردار تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در محور ایذه به دهدز شش دوربین فعال مستقر است ولی در حال تجهیز دوربین‌های دیگر هستیم که به دلیل اینکه منطقه کوهستانی و کم‌عرض است دچار مشکلاتی است ولی در صورت لزوم برای جلوگیری از حوادث هشت دوربین لیزردار دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بر اساس نتایج ترددشمارهای اداره‌کل راهداری در محورهای خوزستان نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش ترافیک جاده‌ای داشته‌ایم.

دولتشاهی تصریح کرد: بیشترین آمار تصادفات به واژگونی خودرو مربوط می‌شود که یکی از دلایل اصلی آن عدم توجه به جلو، سرعت‌های غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی است.

وی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم که بازگشت از مسافرت‌ها رابه روزهای آخر هفته موکول نکنند تا شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در حوزه‌های ورودی استان نباشیم.
 

کد خبر 80825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha