کد خبر 80864
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
افتتاح طرح استقبال از مهر پلیس راهور

پرشین خودرو: پلیس راهور ویژه برنامه های آغاز سال تحصیلی را از امروز با حضور نمایندگان سرویس های مدارس رابطان آموزش و پرورش و فرماندار تهران برگزار کرد.

به گزارش  پرشین خودرو،  مراسم افتتاح طرح استقبال از مهر با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد و به صورت نمادین از برچسب های هولوگرام دار سرویس های ندارس رونمایی و استفاده شد.

سردار محمد رضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز جشن شکوفه ها برگزار شد شنبه روز اول مهر است برنامه های زیادی از سوی دستگاه های مختلف در حال اجراست بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش اموز در تهران تحصیلشان را شروع می کنند. برنامه ریزی درحوزه حمل و نقل از ماه ها پیش شروع شده است پلیس و شهرداری از مدت ها قبل در فرمانداری با هم جلسه داشتند که امیدواریم روز اول مهر با کمترین ترافیک شاهد اجرایی شدن این برنامه ها باشیم.

وی گفت: پلیس های افتخاری امسال ساماندهی شده اند که در جلوی مدارس هم در حوزه نظم و انضباط و هم در حیطه تردد خودروها و سرویس های مدارس فعالیت می کنند. این همکاران افتخاری امسال برای اولین بار فعالیت خود را آغاز کرده اند و امیدواریم با اتخاذ این تدابیر شاهد کمترین میزان ترافیک در معابر باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال گذشته هیچ حادثه ای برای سرویس های مدارس به وجود نیامد، گفت: امیدواریم امسال هم با استفاده از تجارب موفق سال های گذشته و همکاری های بین بخشی همه دانش آموزان به سلامت بین مدرسه و خانه تردد کنند.

مهر

کد خبر 80864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha