تمهیدات پلیس البرز برای بازگشایی مدارس و ایام ماه محرم

پرشین خودرو: جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، پلیس، طرح انضباط اجتماعی در اطراف مراکز آموزشی این استان اجرا می کند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ محمد کریم بیات روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود افزود: پلیس با تمام توان دربخش های انتظامی و ترافیکی از جمله تسهیل درعبورو مرور و کاهش بار ترافیکی آماده است.
وی اضافه کرد: هدف نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و ایجاد محیطی آرام برای دانش آموزان و ایجاد احساس امنیت وآرامش برای شهروندان است که عوامل گشت های خودرویی، موتورسیکلت و پاس پیاده دراطراف مدارس مستقر می شوند.
بیات افزود: به همین منظور پلیس با موتورسیکلت سواران متخلف که درمقابل مدارس اقدام به اجرای عملیات های خطرناک می کنند، تجمع های جوانان و افراد معلوم الحال دراطراف مدارس ، اخلال گران درنظم عمومی برخورد جدی خواهد شد.

**همکاری هیات های مذهبی با پلیس

وی دربخش دیگری ازسخنان خود به همکاری هیات های مذهبی با پلیس درایام ماه محرم پرداخت و افزود: بازرسان هیات های مذهبی، بازوان کمکی پلیس درتامین نظم و امنیت هستند و باید این ارتباط با کلانتری ها نیز افزایش یابد.
بیات افزود: ایجاد آلودگی صوتی، بستن غیرضروری معابرو محل های تردد عمومی حقوق شهروندی است که باید مورد توجه عزاداران قرارگیرد تا موجب ناراحتی و آزارو اذیت دیگران نشود.
وی تاکید کرد: مسئولان هیات های عزاداری برای توزیع نذورات بهداشت مواد غذایی را مدنظر قراردهند.
وی خاطرنشان کرد که مسئولان هیات های عزاداری موظف هستند هرگونه مواردی ه منجربه بی نظمی می شود را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

** کشف بیش از 6 تن مواد مخدر درالبرز

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 6هزارو 830 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
بیات افزود: از مجموع مواد کشف شده 2 هزار و 800 کیلوگرم تریاک، 430 کیلوگرم حشیش، 15 کیلوگرم شیشه و بیش از 12کیلوگرم هرویین و کراک بوده است.
وی خاطرنشان کرد که دراین مدت نیز 270 قاچاقچی دستگیر، 21 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و 12هزارو 286 معتاد دراستان البرز جمع آوری شدند.

** کشف حدود 740 میلیاردریال انواع کالای قاچاق درالبرز

وی دربخش دیگری ازسخنان خود از کشف 731میلیارد و 740 میلیون ریال انواع کالای قاچاق دراین استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 106 درصد افزایش کشف بوده است.
بیات افزود: عمده کالاهای کشف شده لوازم بهداشتی و آرایشی، سوخت، گوشی تلفن همراه، پارچه، پوشاک و دارو بوده است .

**دستگیری کارمند کلاهبردار 150 میلیاردریالی درالبرز

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری کارمند یک شرکت فروش تجهیزات ورزشی دراین استان خبرداد .
بیات گفت: این فرد با بستن قرارداد با دو شرکت خارجی مبلغ 150 میلیاردریال از حساب شرکت کسر وبه حساب آن ها واریز کرده بود .
وی اضافه کرد: این فرد با سو استفاده از اعتماد مدیریت شرکت اقدام به سند سازی جعلی و برداشت پول کرده و قصد خروج ازکشور را داشت که دستگیرشد.

** دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو درجاده چالوس

این مسئول انتظامی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارق خودرو و تجهیزات داخل خودرو با 54 فقره سرقت دراین استان خبرداد.
وی گفت: این سارق پس از سرقت ازخودروها درجاده کرج -چالوس با استفاده از عابر بانک سرقتی مبلغ 200 میلیون ریال برداشت کرده بود که با بررسی های پلیس تمام دستگاه هایی پوز و خودپرداز که نسبت به خرید و برداشت پول کرده بود شناسایی و با استفاده از دوربین های مداربسته شناسایی و دستگیرشد.
وی اضافه کرد: سارق دستگیر شده به 4فقره سرقت داخل خودرو و 50 فقره سرقت خودرو در کرج، تهران و شهرقدس اعتراف کرده است .

کد خبر 80884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha