کد خبر 80896
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
خودروی لوکس و مسافرتی فولکس‌واگن +تصویر

پرشین خودرو:قدرت‌رسانی به این خانه متحرک به عهده یک پیشرانه توربودیزل است که ۱۷۷ اسب‌ بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سیستم تمام‌چرخ محرک ۴Motion فولکس‌واگن منتقل می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، مردم برای رسیدن به روزهای خوب و رفتن به سفرهای خیال‌انگیز کار و تلاش می‌کنند و گذرندان زمانی آرام و بی‌دغدغه در دل طبیعت می‌تواند یکی از انگیزه‌های اصلی برای سفر به شمار آید.

  خودروسازان نیز برای طبیعت‌گردی مردم نقش بزرگی ایفا می‌کنند و قابلیت‌های رفاهی و فنی ویژه خود را افزایش می‌دهند. این موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و رقابت شدید بین خودروسازان را شکل می‌دهد.

کالیفرنیا XXL، خانه لوکس و متحرک فولکس‌واگن

 

"کالیفرنیا"ی فولکس‌واگن و "مارکوپلو" مرسدس دو خانه متحرک فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی هستند که کمی کوچک و در عین حال لوکس و پر زرق و برق ساخته شده‌اند. اما اگر شما به خودرویی بزرگتر نیاز دارید، باید به سراغ فولکس‌واگن XL بروید. 

کالیفرنیای XL سه متر ارتفاع و بیش از 6 متر طول دارد و آنقدر پهن و گسترده است که فولکس‌واگن برای توصیف بدنه آن از لفظ "ابر ساختار" استفاده کرده است. لفظی که معمولا برای ساخت سامانه‌های هوایی یا کشتی‌های مسافری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کالیفرنیا XXL، خانه لوکس و متحرک فولکس‌واگن

 

تمام ابعاد این خودرو که در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمده، راحتی بیش از حد در فضای داخلی را رقم می‌زنند. ارتفاع 2.2 متری کابین باعث می‌شود تا اکثر مردم برای رفت و آمد و تحرک خم نشوند.

 

کالیفرنیا XXL، خانه لوکس و متحرک فولکس‌واگن

 

طول تخت در خودرو به 2 متر می‌رسد، و آشپزخانه نیز فضای بسیار مناسبی را به خود اختصاص می‌دهد. یک یخچال بزرگ 50 لیتری نیز مواد غذایی زیادی را در خود جا می‌دهد. 

 

کالیفرنیا XXL، خانه لوکس و متحرک فولکس‌واگن

 

شما در این خانه سیار یک آجاز گاز بزرگ، فریزر و میز ناهار خوری چهار صندلی را نیز خواهید دید. فولکس‌واگن در کنار آشپزخانه بزرگ موفق به ساخت یک فضای حمام در داخل کابین شده است.

یک گریل مخصوص پخت کباب در زیر درب عقب جا داده شده است که در مواقع لازم می‌تواند برای آشپزی در فضای باز استفاده شود. دو صندلی مسافرتی در عقب، کنار یک میز جداشونده حضور دارند که می‌تواند در روزهای گرم به کمک یک ماژول اضافه و هنگامی که در کشویی خودرو باز است، به بیرون منتقل شود. در ماه‌های سرد سال، سیستم کمکی و گرمایشی کف حرارت لازم را تولید می‌کنند و دما را به درجه مناسب می‌رسانند.

قدرت‌رسانی به این خانه متحرک به عهده یک پیشرانه توربودیزل است که ۱۷۷ اسب‌ بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سیستم تمام‌چرخ محرک ۴Motion فولکس‌واگن منتقل می‌کند.

 

کد خبر 80896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha