تنها رولزرویس "هایپرون" فروخته می‌شود

پرشین خودرو: بدون شک کمپانی خودروسازی رولزرویس یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان لوکس جهان به شمار می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از محصولات ویژه این خودروساز بریتانیایی که تنها به تعداد محدود 1 دستگاه، آن هم توسط "پینین فارنا" طراحی و ساخته شده است، در شهر دبی به فروش خواهد رسید که برای فروش آن قیمتی معادل 2 میلیون یورو تعیین شده است.
هایپرون (Hyperion )، یکی از محصولات ویژه شرکت خودروسازی رولزرویس خواهد بود که نام آن از اساطیر و خدایان یونان باستان گرفته شده است. حال این خودرو اخیرا در شهر دبی و یکی از نمایشگاه‌های فروش اتومبیل پیدا شده است تا به قیمت حدودا 2 میلیون یورو یا معادل 2.39 میلیون دلار به مشتریان ثروتمند اماراتی فروخته شود. هرچند این خودرو در تغییراتی سطحی بر روی رولزرویس فانتوم Drophead کوپه خلاصه نمی‌شود و بلکه داخل کابین آن هم تغییرات ظریفی دریافت کرده است تا واقعا تبدیل به یک نسخه ویژه شود.
در ادامه گفتنی است که این خودرو در سال 2008 میلادی با همکاری استودیو طراحی "پینین فارنا" تنها به تعداد محدود 1 دستگاه ساخته شده است که در قسمت جلوی آن شاهد طراحی چراغ‌های جدید و کشیده هستیم و همچنین قسمت عقب آن هم به سبک و سیاق خودروهای لوکس دهه 50 الی 60 میلادی طراحی شده است. تمامی پنل‌های بدنه این خودرو از فیبرکربن ساخته شده است و همچنین از روکش‌های متفاوت بر روی صندلی‌های این خودرو و دیگر قسمت‌های داخل کابین استفاده شده است تا در کنار قطعات چوبی داخل کابین، یک فضای لوکس و راحت برای سرنشینان خود داشته باشد.
در پایان خوب است بدانید که مراحل طراحی و ساخت این خودرو در سال 2007 میلادی آغاز شد و در سال 2008 میلادی به پایان رسید که اولین رونمایی از آن در رویداد Pebble Beach Concours d’Elegance صورت گرفت. حال باتوجه به سه عنصر اصلی در این خودرو یعنی "رولزرویس"، "پینین فارنا" و همچنین "تعداد محدود 1 دستگاهی"، باعث شده است تا این خودروی متعلق به قرن 21 قیمتی بیش از 2.3 میلیون دلار برای فروش خود داشته باشد.

کد خبر 80902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha