کد خبر 80929
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲
آغاز تولید هوندا آکورد ۲۰۱۸ در آمریکا

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی هوندا، اعلام کرد، تولید خودروی آکورد مدل ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا شروع شده است.

به گزارش پرشین خودرو، خودروی هوندا آکورد ۲۰۱۸ امروز در خط تولید کارخانه ماریزویل در ایالت اوهایوی آمریکا وارد فاز تولید انبوه شد. انتظار می‌رود که این سدان سایز متوسط که به تازگی بازطراحى شده است، پاییز امسال به فروش رسد و مدل‌ هیبریدی این خودرو نیز در زمستان امسال وارد بازار شود. تصاویر نشان می‌دهد که این خودروی هیبریدی نسخه تورینگ خودروی هوندا آکورد ۲۰۱۸ خواهد بود.

شرکت ژاپنی برای حمایت از تولید خودروی آکورد جدید، ۲۶۷ میلیون دلار در کارخانجات اوهایو سرمایه‌گذاری می‌کند. هوندا ۲۲۰ میلیون دلار به کارخانه ماریزویل تزریق کرده است، که از جمله می‌توان به اختصاص ۱۶۵ میلیون دلار به ایجاد یک فضای بزرگ برای کارگاه جوش پیشرفته با ۳۴۲ روبات اشاره کرد. هوندا حدود ۴۷ میلیون دلار هم برای کارخانه تولید پیشرانه‌ی هوندا در شهر آنا از توابع ایالت اوهایو اختصاص داده است، تا امکانات جدیدی برای پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری و ۲.۰ لیتری توربوشارژ آکورد فراهم کند.

هوندا فناوری‌های جدیدی را برای تولید خودروی آکورد ۲۰۱۸ اعمال می‌کند؛ چسب‌های ساختاری با عملکرد بالا باید استحکام خودروی آکورد را بهبود ببخشد و فوم اسپری صوتی نیز به کاهش نویز در اتاق خودرو کمک می‌کند. فرایند لحیم کاری لیزری برای سقف و تکنیک‌های جدید علامت‌گذاری نیز به این خودروی جدید آکورد کمک می‌کند که شکل و شمایل جدیدی داشته باشد.

این خودروساز همچنین در حال آماده‌سازی واحد تولید خودروی هیبریدی آکورد در کارخانه‌ی اوهایو است. یک فرآیند مونتاژ جدید برای آماده‌سازی واحد توان هوشمند جدید و بسیار فشرده و جمع و جور که شامل پکیج باتری ترکیبی و سیستم‌های کنترل آن است، به امکانات این کارخانه اضافه شده است.

خودروی هوندا آکورد ۲۰۱۸ علاوه بر پیشرانه‌های چهار سیلندر توربو‌شارژ و سیستم هیبریدی بروز شده، ساختار سبک‌تر بدنه و همچنین جعبه دنده اتوماتیک ۱۰ سرعته جدیدی دریافت می‌کند. گزینه اختیاری پیشرانه خورجینی ۶ سیلندر برای این خودرو دیگر وجود ندارد، اما مشتریان می‌توانند از جعبه دنده طرح اسپرت به عنوان آپشن برخوردار شوند.

هوندا از سال ۱۹۸۲، کارخانه‌ی تولید آکورد را در ماریزویل آمریکا تأسیس کرده است؛ شرکت خودروسازی هوندا در طی بیش از ۳۵ سال تولید در ایالات متحده آمریکا، بیش از ۱۱ میلیون نسخه از خودروی آکورد ساخته است.

 

زومیت

کد خبر 80929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha