کد خبر 80991
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
افزایش حجم تردد در جاده های کشور

پرشین خودرو: مرکز مدیریت راه های کشور روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، حجم تردد در جاده های کشور ظرف 24 ساعت گذشته 3.8 درصد افزایش یافت.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس اطلاعیه یاد شده، سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صبح صورت پذیرفت که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
آزادراه های کرج-تهران، قزوین-کرج و کرج-قزوین به ترتیب پرترددترین راه های کشور در شبانه روز گذشته بودند.
همچنین به ‌استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

**محدودیت های ترافیکی
مطابق اطلاعیه امروز مرکز مدیریت راه های کشور، تردد موتور سیکلت به استثنای موتوسیکلت های انتظامی و امدادی تا پایان روز یکشنبه (دوم مهر) از محورهای کرج–چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران–سمنان– مشهد و برعکس ممنوع است.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه (31 شهریور) تا 02:00 بامداد روز شنبه (اول مهر) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 امروز جمعه تا 02:00بامداد روز فردا (شنبه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 امروز تا یک بامداد فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت16:00 امروز تا یک بامداد فردا با اعلام مأمورن پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز نیز تردد تریلرها همچنان ممنوع است.
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت امروز تا یک بامداد فردا و همچنین از ساعت هشت صبح تا 24 فردا از محور هراز ممنوع است.
در محور فیروزکوه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.
در محور قدیم رشت–قزوین و برعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا 24 امروز ممنوع است.
هموطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.141.ir مراجعه کنند.

کد خبر 80991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha