از کوچک تا بزرگ «میتسوبیشی» در پیست اتومیلرانی آزادی

پرشین خودرو: آرین موتور که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروها میتسوبیشی در ایران را بر عهده دارد، اقدام به برگزاری مراسم تست درایو 4 محصول خود در پیست اتومبیلرانی آزادی نمود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تست درایو خودروهای میتسوبیشی در حالی روز گذشته در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد که 4 خودرو از سگمنت های مختلف میتسوبیشی در آن حضور داشتند.
شاسی بلند اوتلندر، ASX، لنسر و خودروی شهری میراژ خودروهایی بود که برای این تست از طرف مجموعه آرین موتور به پیست آورده شده بود.
برگزاری تست درایو خودروهای میتسوبیشی به این صورت بود که علاقه مندان با پر کردن فرم مخصوص و انتخاب خودروی مورد نظر خود برای تست در نوبیت سواری قرار می گرفتند و می توانستند خودروی میتسوبیشی را در پیست اتومبیلرانی آزمایش و بررسی نموده و در شرایط ایمن تجربه ای خاص از سواری این خودروی ژاپنی به دست آورند.
حال و هوای برنامه تست درایو برای بسیاری از شرکت کنندگان بسیار جالب بود چرا که رانندگی در پیست اتومبیلرنی آزادی از آن اتفاقاتی است که برای هر کسی به سادگی پیش نمی آید.
برای آگاهی از انتخاب شرکت کنندگان برای سوار شدن خودرو به طور تقریبی می توانستید متوجه محبوبیت خودروهای میتسوبیشی در ایران شوید.همانطور که انتظار می رفت محبوب ترین خودروی حاضر در این برنامه که به نوعی انتخاب اول همه شرکت کنندگان بود خودرویی نبود جز شاسی بلند اوتلندر که آن هم فارغ از کیفیت محصول نشات گرفته از علاقه مردم به خودروهای فول سایز و تب داغ خودروهای شاسی بلند در بازار است.
اگر به ترتیب بخواهیم خودروهای میتسوبیشی را بر اساس اولویت شرکت کنندگان در انتخاب، دسته بندی کنیم، باید گفت اوتلندر و ASX در رتبه های اول و دوم قرار می گرفتند و خودروی اسپرت لنسر با آن سواری خاص و ظاهر اسپرت در مکان سوم و طبیعتا میراز هم خودروی چهارم این برنامه بود.
اما نکته حائز اهمیت این است که کسانی که با میراژ در پیست رانندگی کرده بودند از شرایط رانندگی این خودروی کوچک شهری به نوعی شگفت زده می شدند و برایشان قابل باور نبود که خودرویی 3 سیلندر با پیشرانه 1200 سی سی را مورد تست قرار داده اند.
در حاشیه تست درایو میتسوبیشی با برخی از اشخاص که خودرو را مورد بررسی قرار داده بودند به گپ و گفتی کوتاه نشستیم.
غالب شرکت کنندگان از برگزاری چنین تست هایی ابراز خوشحالی می کردند و تاثیر برگزاری آن را در نحوه خرید خود موثر می دانستند.یکی از شرکت کنندگان که همراه با خانواده در این مراسم حاضر شده بود به خبرنگار پرشین گفت: هفته پیش فرصتی دست داد تا نیسان ایکس تریل را تست کنیم و وقتی امروز اوتلندر را سوار شدم متوجه تفاوت بسیار زیاد اوتلندر با ایکس تریل نیسان از نظر فنی و امکانات رفاهی شده ام.این شرکت کننده ایکس تریل را از نظر فرمان پذیری نسبت به اوتلندر در پیچ ها بسیار ضعیف توصیف نمود که در نوع خود جالب توجه است.
مهدی شرکت کننده ی دیگری که در این تست درایو حضور پیدا کرده بود با ابراز امیدواری نسبت به اینکه سایر شرکت ها هم چنین برنامه هایی را اجرایی کنند گفت: برگزاری تست درایو در تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل تاثیر زیادی دارد ضمن اینکه خریداری که با لمس تمامی شرایط اقدام به خرید کند مشتری وفادارتری نسبت به برند خواهد بود.

در ادامه می توانید گزارش تصویری کاملی از برگزاری تست درایو خودروهای میتسوبیشی در پیست ازادی را مشاهد نمایید.

 

کد خبر 81000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha