کد خبر 81001
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
همسایگی «تام هنکس» با ایرانی ها

پرشین خودرو: «تام هنکس »بازیگر مطرح هالیوودی قرار است در بازسازی فیلم «مردی به نام اوه» درنقش اصلی بازی کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از اسکرین، فیلم «مردی به نام اوه» به نویسندگی و کارگردانی «هانس هولم» امسال در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار نماینده سینمای سوئد بود و در نهایت توانست به جمع پنج نامزد نهایی این شاخه راه پیدا کند و حالا قرار است «تام هنکس» در بازسازی نسخه هالیوودی از این کمدی در نقش اصلی بازی کند.

این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۲ نوشته «فردریک بکمن» ساخته شده است، درباره مردی عبوس و بداخلاق به نام «اوه» است که رابطه چندان خوبی با همسایه‌هایش ندارد اما نقل مکان یک خانواده ایرانی به خانه روبه رویی زندگی این مرد ۵۹ ساله را به طور کلی دگرگون می‌کند.

در نسخه اصلی این فیلم «رولف لاسگارد» در نقش «اوه» بازی می‌کند و بهار پارس بازیگر ایرانی‌تبار سوئدی نیز در نقش پروانه یکی از اعضای خانواده ایرانی مقابل دوربین رفته‌ است.

«تام هنکس» بازیگر نامدار سینمای جهان که پنج نامزدی اسکار و دو جایزه اسکار بهترین بازیگری را به همراه چهار جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری در کارنامه سینمایی دارد، اخیرا بازی در فیلم «پُست» جدیدترین ساخته «استیون اسپیلبرگ» را در کنار «مریل استریپ» به پایان برده است.

سینمای هالیوود که اخیرا علاقه بیشتری به بازسازی آثار موفق سینمای اروپا نشان داده است، چندی پیش نیز از ساخت نسخه هالیوودی فیلم تحسین شده و آلمانی «تونی اردمن» به کارگردانی «مارن اِده» خبر داده بود که قرار است «جک نیکلسون» بازیگر پرافتخار آمریکایی در نقش اصلی آن مقابل دوربین برود.

کد خبر 81001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha