ترافیک در محورهای بزرگراهی سنگین اما روان است

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی در معابر بزرگراهی گفت: ترافیک سنگین اما روان است.

به گزارش  پرشین خودرو،  سرهنگ محمد رزاقی اظهار کرد: هم‌اکنون در بزرگراه بسیج به سمت شمال از پل بسیج تا خیابان رحیمی، همچنین خیابان انقلاب به سمت غرب از خیابان مدنی تا پل چوبی و در ادامه خیابان جانبازان به سمت غرب از مسیل باختر تا بزرگراه صیاد شیرازی شاهد تردد پرحجم خودروها و ترافیک هستیم.

وی با اعلام اینکه از نخستین ساعات بامداد امروز مأموران پلیس راهور در خیابان‌ها و به ویژه معابر بزرگراهی اطراف مدارس و مراکز آموزشی حضور دارند، افزود: با توجه به آخرین گزارش‌های ارسالی از مرکز کنترل ترافیک راه تهران بزرگ، بزرگراه رسالت به سمت غرب از بزرگراه امام علی (ع) تا پل سیدخندان شاهد کندی تردد است و در بزرگراه زین‌الدین به سمت غرب از شیان تا خیابان پاسداران به دلیل توقف ناشی از خرابی یک دستگاه خودروی سواری، تردد خودروهای عبوری با کندی انجام می‌شود. در مسیر بزرگراه همت به سمت غرب از پل‌های فجر تا خیابان گاندی نیز ترافیک شدید گزارش شده است.

رزاقی با توصیه به رانندگان برای حفظ آرامش و همچنین تنظیم سرعت خودروی سواری با توجه به ترافیک خیابان گفت: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و توقف ناگهانی باعث ایجاد ترافیک می‌شود. از این رو به رانندگان توصیه می‌کنیم در کمال آرامش رانندگی کرده و حق تقدم را رعایت کنند.

کد خبر 81014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha