نسل جدید پیشرانه های هیوندای در نمایشگاه فرانکفورت

پرشین خودرو: شرکت هیوندای از نسل بعدی پیشرانه های خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، همزمان با عرضه و ورود 3 مدل جدید از خودروهای شرکت هیوندای به بازار اروپا شامل هیوندای I30 سری N، کوپه 5 درب I30 و شاسی بلند کونا، این شرکت از اولین سری پیشرانه های خود موسوم به "“Smart Stream” که شامل یک موتور 1.6 لیتری T-GDI و یک گیربکس 8 سرعته دبل کلاچ می شد رونمایی کرد.
موتور 1.6 لیتری T-GDI از تکنولوژی های جدید بهره می برد که شامل CVVD می باشد. این تکنولوژی به صورت پیوسته زمان بندی باز شدن سوپاپ های ورودی و خروجی را تنظیم می نماید. استفاده از این تکنولوژی علاوه بر افزایش عملکرد منجر به کاهش مصرف سوخت و همچنین آلاینده های تولیدی می گردد.
این موتور با آخرین نسخه گیربکس های اتوماتیک دبل کلاچ هیوندای ترکیب شده که تعویض دنده های نرم و سریع تر را نسب به گذشته به همراه دارد. گیربکس 8 سرعته دبل کلاچ همچنین مصرف سوخت را کاهش خواهد داد. هیوندای برنامه های گسترده ای به منظور تولید موتور و گیربکس از سری “Smart Stream” دارد.
مایک سانگ مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای هیوندای در این باره گفت: " ما متعهد به گسترش محصولات الکتریکی، هیبرید و سلول سوختی هستیم اما برای آینده نزدیک بیشتر خودروها از موتورهای درون سوز بهره می برند و به عنوان بخشی از تکامل خود ما باید از آخرین دستاوردهای تکنولوژی به منظور افزایش بهره وری، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی در موتورهای بنزینی استفاده نماییم."
موتورهای درون سوز هیوندای همراه با سایر محصولات جایگزین به منظور فراهم ساختن وسایل موتوری دوستدار محیط زیست در حال گسترش و توسعه می باشند.

کد خبر 81102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha