پرشین خودرو: پولدارترین پولدارها، هیچگاه رویای ظاهر شدن در برنامه های تلویزیونی رئالیتی را ندارند. آنها كارهای مهمتری برای انجام دارند كه این كارها عبارتند از اداره یك کمپانی چند میلیون دلاری، حل مشكل فقر جهانی و ...

به گزارش پرشین خودرو،از محبوبیت بی حد و حصر مجموعه «خانه داران واقعی» محصول شبکه Bravo‌ آمریكا، مشخص است که مردم آمریکا عاشق و شیفته دنبال کردن جریانات زندگی شخصی همسران ثروتمند هستند.
 
ولی پولدارترین پولدارها، هیچگاه رویای ظاهر شدن در برنامه های تلویزیونی رئالیتی را ندارند. آنها كارهای مهمتری برای انجام دارند كه این كارها عبارتند از اداره یك کمپانی چند میلیون دلاری، حل مشكل فقر جهانی، و یادآوری به همسرشان (منظورمان ملانیا و دونالد ترامپ است) برای این كه دستش را در طول پخش سرود ملی، روی قلبش قرار دهد.

ملیندا گیتس

ملیندا گیتس، بیشتر به عنوان همسر بنیانگذار شركت مایكروسافت، بیل گیتس معروف شناخته شده است. بیل و ملیندا گیتس، در بنیاد خیریه خود به نام بنیاد "بیل و ملیندا گیتس" به طور خستگی ناپذیری برای ریشه كن كردن فقر جهانی كار كرده اند. در سال 2012، ملیندا اعلام كرد كه این بنیاد، 560 میلیون دلار از درآمد شركت اش را صرف دسترسی زنان كشورهای جهان سوم، به روش های پیشگیری از بارداری كرده است. دانستن این موضوع ضرری ندارد كه گیتس، ثروتی به ارزش 87.2 میلیارد دلار دارد.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا
 

با این حال، آنچه ممكن است در مورد بیل ندانید این است كه او در ابتدا رئیس و كارفرمای ملیندا بود. ظاهرا، بیل به دنبال او به پاركینگ شركت رفته و از او پرسیده كه آیا وقتش برای یكشنبه آزاد است. ملیندا نیز در پاسخ گفته «یكشنبه برای من امكان پذیر نیست» و در ادامه ملیندا تعریف می کند: «به او گفتم كه قبل از یكشنبه به من زنگ بزند تا برنامه ام را چك كنم وقت آزاد دارم یا خیر.»

بعد از اولین ملاقات، هفت سال طول كشید تا این رابطه، به ازدواج تبدیل شود. ملیندا گفت كه شیفته هوش و ذوق و شوخ طبعی بیل شده بود. اما در آغاز، تغییر رابطه آنها از همكار به شریك زندگی مشكل بود. او می گوید: «ما قطعا زمانی كه با هم بودن را شروع كردیم، در یك سطح نمی كردیم. من در مایكروسافت از نظر سطح شغلی، سه پله پایین تر از بیل بودم و او مدیر عامل آن شركت بود. ما باید تغییر می كردیم تا همانند هم شویم. این موضوع هم سطح شدن، چیزی نیست كه بلافاصله یك شبه اتفاق افتد، اما هر دو تصمیم برای هم سطح شدن گرفتیم. ما نیاز داشتیم تا پشت صحنه زمانی كه در حال انجام كار نبودیم با هم صحبت كنیم. اما فكر می كنم در حال حاضر این اتفاق افتاده است و در یك سطح قرار گرفته ایم.»
 

 

 
داشا ژوکووا

 

 
داشا ژوكووا، دختر یكی از افراد وابسته به حكومت تزارهای روسیه، با ثروتمندترین مرد روسیه با دارایی 9 میلیارد دلاری یعنی رومن آبراموویچ  در یك مهمانی سال نو آشنا شد كه این مهمانی توسط پدرش در سال 2005 سازماندهی شده بود. در آن زمان، او 25 ساله بود و با ستاره تنیس به نام مارات سافین دوست بود و آبراموویچ 40 ساله بود و با همسر دومش ایرینا ویاچسلاوووا مالاندینا ازدواج كرده بود كه از او پنج فرزند داشت.

 

 
داشا و رومن، رابطه شان را با هم ادامه دادند و صاحب دو فرزند شدند اما تصمیم گرفتند تا رابطه خود را به عنوان دو دوست ادامه دهند، علیرغم این حقیقت كه آنها مخفیانه در سال 2008 ازدواج كرده بودند و این موضوع را مخفی نگه داشته بودند. ظاهرا داشا اجازه آشكار شدن قضیه ازدواج شان را تا زمان مصاحبه با مجله وال استریت در سال 2015 نداد! جزییات مربوط به ازدواج این زوج، پنهان مانده بود و كسی از آن اطلاعی نداشت.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

ژوكوا، بنیان گذار مجله ای به نام "گاراژ" است كه این مجله، یك مجله هنر و مد است و رسانه VICE مالك آن است. از سال 2008، او یك دختر كامل و جذاب و هنرمند جهانی شده است و رسانه بزرگ و با نفوذی را خودش خلق كرده است.
 


پریسیلا چَن


پریسیلا چن، در صف سرویس بهداشتی در یك مهمانی خصوصی دانشجوئی در هاروارد، بنیانگذار فیسبوك به نام مارك زاكربرگ را ملاقات كرد. اولین تصور او این بود كه او فردی به اندازه كافی جدی نمی باشد. پریسیلا می گوید: «فكر نمی كردم كه این شخص جالب، اینقدر درس خوان و سختكوش باشد. در اولین قرارمان، او به من گفت كه میل دارد تا با من بیرون قرار بگذارد نه اینكه در خانه بماند و تكلیف میان ترم اش را تمام كند.
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

 

 
این موضوع مرا ترسانده بود. من مارك را برای درس خواندن و اتمام كارهایش به خانه می فرستادم تا اینكه بعدا متوجه شدم كه با این بهانه، مارك قصد داشته من را متقاعد كند تا زمان بیشتری را با او سپری كنم و من بعدا متوجه شدم كه او بسیار تیزهوش است. متوجه شدم كه نوع یادگیری او، از روش یادگیری من متفاوت است.»

این دو، 9 سال دوست بودند تا اینكه در سال 2012 ازدواج كردند. زاكربرگ این رویداد یعنی ازدواجش را از طریق بخش "رویداد زندگی" فیسبوك اعلام كرد، البته همه دوستانش را تحریك كرد تا بیشتر خانم خوش شانسی كه با مدیرعامل بزرگترین شبکه اجتماعی با ثروت 62.7 میلیارد دلار ازدواج كرده را بشناسند؟ چن، كه از دانشكده پزشكی دانشگاه كالیفرنیا در سان فرانسیسكو فارغ التحصیل شد، متخصص اطفال است. او بیان كرد كه تحصیل، یك مسئله شدیدا شخصی برای او می باشد. به عنوان دختر یک مهاجر چینی، او به سه زبان صحبت می کند: انگلیس، كانتونی و اسپانیایی.
 


مكنزی بزوس


مكنزی بزوس، به عنوان نویسنده ای بلندپرواز، رمان نویس معروف و همسر جف بزوس، در اوایل دهه نود در شركت صندوق سرمایه گذاری در نیویورك سیتی، برای گرفتن شغلی روزانه مصاحبه شد. جف بزوس، شخصی بود كه با او مصاحبه كرد. او این شغل را به دست آورد اما مكنزی بیشتر به رابطه تخصصی و كاری علاقه مند بود. مكنزی به خاطر می آورد: «دفتر من كنار دفتر او بود و كل روز من به خنده طلسم كننده او گوش می دادم. چطور می توانی عاشق این خنده ها نشوی؟»
 
 حقایق ناگفته ای درباره ثروتمندترین همسران دنیا

بعد از دوستی به مدت سه ماه، این دو در سال 1993 ازدواج كردند و مكنزی با جف به سیاتل رفت و درآنجا شركت استارت آپی به نام Amazon.com را تاسیس كرد. در حال حاضر، جف دارای ثروتی معادل 80 میلیارد دلار است. این دو با هم، صاحب چهار فرزند می باشند و مكنزی، نویسنده دو رمان است. زمانی كه از او پرسیده شد آیا فكر می كرده كه آمازون باعث تخریب صنعت انتشار شود، او به مجله ووگ گفت، «نه اصلا فكر نكرده بودم. من فكر می كنم آمازون برای خواننده ها عالی باشد.»
 


ملانیا ترامپ

 
ملانیا ترامپ، مدل سابق اسلوونی و اولین مهاجری بود كه بانوی اول آمریكا شد. در سال 1970 در یوگوسلاوی متولد شد و دونالد ترامپ را در سال 1998 در كلوپ کیت کت در نیویورك ملاقات كرد - در آن زمان، ملانیا 26 ساله بود و ترامپ 52 ساله بود. ترام�
کد خبر 81104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha