کد خبر 81114
۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
سهم اشتغال صنعت خودرو  افزایش یافت

پرشین خودرو: طبق برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم اشتغال صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت تا سال ۱۴۰۴ باید به ۱۳.۳ درصد افزایش یابد.

به گزارش پرشین خودرو، براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم اشتغال صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت در سال ۱۳۹۴ برابر با ۱۰.۳ درصد بوده است.

این وزارتخانه در "برنامه راهبردی صنعت خودرو" افزایش سهم اشتغال صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت را هدف‌گذاری کرده است. طبق این برنامه تا پایان سال جاری سهم اشتغال صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت باید به ۱۰.۵ درصد افزایش یابد.

همچنین طبق این برنامه تا سال ۱۴۰۰ سهم اشتغال صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت باید به ۱۱.۶ درصد و تا سال ۱۴۰۴ نیز باید به ۱۳.۳ درصد افزایش یابد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را منتشر کرد که در آن راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت کشور پیش‌بینی شده است.

بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع مربوط به "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است. در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 81114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha