واکنش شرکت مترو به اعتراض کارکنان تراورس سازی

پرشین خودرو: شرکت تراورس سازی مترو طبق قانون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و ایجاد توافق نامه با پرسنل آن در طول مدت پروژه با کارکنان شرکت همکاری کرده و با به پایان رسیدن این پروژه ،قرارداد همکاری با آن ها نیز لغو شده است.

به گزارش پرشین خودرو، اسماعیل ابراهیمی مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اعتراضات و تجمع کارکنان شرکت تراورس سازی در مقابل ساختمان شورای شهر اظهار کرد: کارخانه تراورس سازی در سال های قبل در اختیار شرکت مترو بوده، ولی پس از آن دو تا سه نوبت به پیمانکاران مختلف واگذار شده و در حال حاضر نیز تنها محوطه کارگاهی آن متعلق به شرکت مترو است.

وی ادامه داد: در آخرین نوبت واگذاری نیز این کارخانه در اختیار پیمانکار شرکت خصوصی تراورس سازی بوده که پس از اتمام پروژه، تمامی حق و حقوق کارکنان و کارگران آن به صورت کامل پرداخته شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه این شرکت طبق قانون وزارت کار و ایجاد توافق نامه با پرسنل آن در طول مدت پروژه با کارکنان شرکت همکاری کرده و با به پایان رسیدن این پروژه ،قرارداد همکاری با آن ها نیز لغو می شود، تصریح کرد: مدیرعامل شرکت مترو پس از دیدار با معترضان با آنها همدردی و برای بهبود شرایط ابراز امیدواری کرد.

کد خبر 81143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha