گرفتن تاییده مخزن برای پذیرش در مراکز معاینه فنی اجباری است

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پذیرش خودرو های دوگانه سوز در مراکز معاینه فنی مشهد تنها با داشتن تاییده مخزن انجام می شود.

به گزارش پرشین خودرو، هوشنگ غلام‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به منظور حل مشکل تست مخزن مقرر شده اداره استاندارد خراسان رضوی چهار مرکز برای تست مخزن گاز خودروهای دوگانه راه‌اندازی کند که در حال حاضر یک مرکز آن راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: این مرکز در حال حاضر در بولوار آزادی با عنوان شرکت توس پیشرو گاز پذیرای خودروهای گازسوز است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: مراکز معاینه فنی در مشهد به صورت مکانیزه اقدام به معاینه فنی خودروهای تک گانه می‌کنند که این مهم در سامانه کشوری مراکز معاینه فنی خودرو لحاظ شده است.

غلام زاده اظهارکرد: خودروهای دوگانه سوز در مرحله اول باید در مراکزی که توسط اداره استاندارد راه‌اندازی شده اقدام به تست مخزن گاز خودروی خود کنند و پس از ثبت در سامانه و اخذ تاییدیه به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین مقر شده تا مراکز تست مخازن گاز خودروهای دوگانه در نزدیکی مراکز معاینه فنی شهرداری باشد تا امکان دسترسی آسان‌تر شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساماندهی و معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز اقدام خوبی است که اجرایی شده زیرا به صورت متوسط روزانه ۲۰۰ خودروی دوگانه به ۵ مرکز معاینه فنی خودروی شهر مراجعه می‌کنند.

غلام‌زاده در خصوص سن معاینه خودروها تصریح کرد: در حال حاضر سن معاینه فنی خودروها ۵ سال است که قرار است به ۴ سال کاهش یابد.

کد خبر 81162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha