کد خبر 81196
۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
وقوع 4 تصادف دسته‌جمعی در همدان

پرشین خودرو: رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع 4 فقره تصادف دسته‌جمعی در جاده قدیم همدان- ساوه در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: این حوادث در مجموع منجر به کشته شدن 14 نفر سر صحنه شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رضا عزیزی  با بیان اینکه درخواست ممنوعیت تردد تریلرها را در محور همدان- ساوه به پلیس راهور ناجا ارائه کرده‌ایم، افزود: متأسفانه با مخالفت این ارگان مبنی بر اجرایی شدن این طرح مواجه شدیم.

وی ادامه داد: سالیانه شمار زیادی از تصادفات فوتی در این محور رخ می‌دهد اما در زمان افزایش تردد خودروها اقدام به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از این محور می‌کنیم.

عزیزی یادآور شد: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا نیز درخواست ممنوعیت تردد این خودروها به پلیس راهور ناجا ارائه شده که امیدواریم موافقت لازم را کسب کنیم.

وی افزایش نرخ عوارض آزادراه همدان- ساوه را از جمله دلایل افزایش تردد تریلرها از محور قدیم همدان- ساوه دانست و گفت: در سال گذشته 3 نفر در این محور جان خود را از دست داده‌اند این در حالیست که در 6 ماه ابتدای امسال 14 نفر سر صحنه بر اثر تصادف در این محور جان باخته‌اند.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: با همکاری پلیس‌راه استان مرکزی پیگیری‌های متعددی مبنی بر حل این مشکل در محور قدیم همدان- ساوه داشتیم اما بهره‌بردار آزادراه بخش خصوصی بوده و تصمیم به افزایش عوارض گرفته است.

کد خبر 81196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha