کد خبر 81218
۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
تست تصادف و رانندگی شهری ولوو XC40

پرشین خودرو: محصولات ولوو به‌عنوان ایمن‌ترین خودروهای دنیا شناخته می‌شوند و حالا این شرکت تصاویری از تست تصادف جدیدترین مدل خود منتشر کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، جدیدترین خودروی ولوو در کلاس کراس‌اور متوسط و با نام XC40 چند روز پیش به‌صورت رسمی معرفی شد. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند جدید و شهری ولوو میراث‌دار دیگر خودروهای این شرکت باشد و تست‌های ایمنی را در بالاترین حد ممکن و با موفقیت پشت‌ سر بگذارد.

در این راستا، ولوو یک سری تست‌های تصادف برای این خودرو در نظر گرفته و چندین نمونه اولیه از این خودرو را در این آزمایش‌ها استفاده کرده است. حالا که خودروی XC40 به‌صورت رسمی رونمایی شده؛ ولوو نیز ویدیوی این آزمایش‌ها را منتشر کرده است. در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که خودروی جدید ولوو مورد آزمایش تصادف از کنار با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت قرار می‌گیرد. شرایطی که دقیقا مطابق با تست‌های ارزیابی خودروهای جدید اروپا (NCAP) بوده و بدین ترتیب ولوو شرایط این آزمایشگاه معتبر را دقیقا شبیه‌سازی کرده است.

انتظار به‌جایی است که سومین عضو خانواده شاسی‌بلندهای ولوو بعد از خودروهای برجسته و مطرح XC60 و XC90، موفق به کسب بالاترین نمرات مرتبط با درجه ایمنی خودرو از متخصصان این حوزه در سراسر جهان شود؛ اما تا آن زمان، می‌توانیم اولین تصاویر و ویدیوهای این خودرو در حال تست شهری را مورد بررسی قرار دهیم. همان‌طور که انتظار می‌رفت، خودروی XC40 عملکرد قابل‌توجه خود در محیط‌های شهری را به‌خوبی نشان می‌دهد؛ مناطقی که هدف اصلی فروش شرکت ولوو برای این خودرو خواهند بود و از اوایل سال آینده این خودروی جدید را به‌عنوان شاسی‌بلندی شهری به مشتریان تحویل خواهد داد. در بخش دوم این ویدیو، عملکرد این خودرو و به‌خصوص سیستم‌های ایمنی مرتبط با ترافیک شهری به زیبایی شبیه‌سازی شده است.

در جدیدترین اقدام، ولوو خودروهای رقیب XC40 از شرکت‌های مطرح جهانی یعنی بی‌ام‌و X1، آئودی Q3 و مرسدس بنز GLA را جهت رقابت با خودروی خود دعوت کرده و به‌نوعی آن‌ها را به چالش کشیده است؛ رقابتی که تا چند روز آینده در سایت ولوو مستقر در شهر میلان ایتالیا شاهد آن خواهیم بود.

 

زومیت

کد خبر 81218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha