تردد بیش از 10میلیون خودرو در جاده های هرمزگان در شهریور ماه

پرشین خودرو: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: 10 میلیون و 765 هزار و 853 تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین شهریور ماه امسال در جاده های این استان ثبت شد.

به گزارش پرشین خودرو، داریوش باقر جوان روز سه شنبه در تشریح عملکرد یک ماهه این اداره کل در خصوص تردد وسایل نقلیه در جاده های استان افزود: 31 و پنج دهم درصد از تمام این ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که مسیر بندرعباس- بندر شهید رجایی با 273 هزار و 995 وسیله نقلیه بیشترین حجم تردد داشته است.
وی بیان داشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده‌های هرمزگان معادل 210 وسیله نقلیه در ساعت بوده است که بیشترین نرخ مربوط به بندرعباس – بندر شهید رجایی با 997 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ مربوط به محور لامرد – سه راهی چهوو با 25 وسیلیه نقلیه در ساعت است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت یاد شده 71 کیـلومتـر در سـاعت است که بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت با 98/11 کیلومتر در ساعت مربوط به محور سه‌راهی چارک – بندرلنگه بوده است.
باقر جوان گفت: 10 درصد وسایل نقلیه فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو و هشت درصد وسایل نقلیه سرعت مجاز را در جاده‌های استان رعایت نکرده‌ اند که بیشترین تخلف طولی غیر مجاز مربوط به محور بندر شهید رجائی- بندرعباس با 178 هزار و 763 وسیله نقلیه و بیشترین تخلفن سرعت غیرمجاز مربوط به محور دشت امام – فین با 42 هزار و 505 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه در تمام محورهای استان هرمزگان دوربین ‌های تردد شمار و کنترل سرعت در طول شبانه‌ روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند، بیان داشت: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز به‌ صورت آنلاین و مستقیم برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.
تا پایان تیرماه ، 10 دستگاه دوربین کنترل نظارت تصویری ، 40 دستگاه دوربین کنترل سرعت و 66 دستگاه تردد شمار بر خط در جاده‌های استان هرمزگان نصب است.

کد خبر 81252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha