کد خبر 81257
۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
هادی پورمحسنی، قاتل اعتبار ب.ام.و

پرشین خودرو: یک ایرانی خشمگین است که برای بار چهارم یکی از خودروهای برند ب.ام.و را به دلیل خدمات پس از فروش بد شرکت آتش زد.

به گزارش پرشین خودرو، تصوری که عموم ما از برند ب.ام.و و خریدارانش داریم هیچ شباهتی به موضوع این گزارش و مجنون ب.ام.و ندارد. هادی پورمحسنی که وب‌سایت‌های خارجی او را مجنون ب.ام.و نام‌گذاری کرده‌اند فردی است ایرانی و مقیم آلمان که به شکلی عجیب نسبت به محصولات این برند در عشق و نفرت به سر برده و تا کنون سابقه انهدام و تخریب دو مدل از گران‌ترین خودروهای شرکت آلمانی را به واسطه خدمات پس از فروش اندک در پرونده دارد.

هادی پورمحسنی، قاتل اعتبار ب.ام.و

وی که در میانه سال 2013 و برپایی نمایشگاه فرانکفورت اقدام به نابود کردن خودروی ام6 گرن‌کوپه خود با استفاده از چکش بزرگ و تبری تیز کرد، اخیرا و در اقدامی جنجالی دست به سوزاندن یک دستگاه لیموزین 750 ب.ام.و زده که قیمتی حداقل 50 تا 80 هزار دلار دارد. این فرد ثروتمند و نیمه‌دیوانه که باید این حرکات بارها نیز جریمه شده، با ایستادن جلوی موزه جهانی ب.ام.و در مرکز مونیخ، اقدام به آتش زدن سدان سری 7 ب.ام.و کرد و بلافاصله به خبر نخست بسیاری از رسانه‌های خودرویی و اقتصادی تبدیل شد.

 هادی پورمحسنی، قاتل اعتبار ب.ام.و
 
 
 
این تاجر ایرانی مقیم ایتالیا که به نظر ماموریت یافته به شکلی پیوسته خدشه بر وجهه عمومی برند ب.ام.و را برعهده دارد، قبلا و در سال 2008 سابقه نابود کردن یکی از محصولات دیگر این خودروساز آلمانی یعنی مدل کوپه زد3 را داشته، دلیل آتش زدن مدل سری7 خود در جلوی موزه ب.ام.و در مونیخ را تقلب این شرکت آلمانی در شیوه برخورد با مشتری اعلام کرده و بنا به روایت وب‌سایت خودرویی تاپ‌اسپید، در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی مدام واژه‌های تقلب و گول زدن مشتری‌ها را فریاد می‌کشید. 
 هادی پورمحسنی، قاتل اعتبار ب.ام.و

 

او که قبلا نیز در ماجرای خرد کردن مدل ام6 ب.ام.و با تبر و چکش، ب.ام.و را محکوم به تقلب در زمینه تحویل یک خودروی معیوب 120 هزاردلاری به خود کرده بود، پس از شکایت ب.ام.و برای اقامه دعوا به دادگاه رفت و در نهایت نیز محکوم به پرداخت اقساطی شد که از قبل خرید لیزینگی ام6 قبلا تعهد داده بود. البته برخی رسانه‌های آلمانی مشکل او با برند ب.ام.و را به اوایل سال 2000 ربط می‌دهند که شرکت به تقاضای محسنی برای تعویض جعبه‌دنده خودرویی که در اختیار قاتل ب.ام.و بودند تن نداده و هادی نیز از آن موقع تا هم اکنون به صورت مداوم در پی مقابله با خودروساز باواریایی است.

 

کد خبر 81257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha