برخورد با یک راننده تاکسی در شهر اصفهان با یک خانم که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است

پرشین خودرو: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، برخورد با یک راننده تاکسی در شهر اصفهان با یک خانم که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، طی روزهای گذشته فیلمی کوتاه (کلیپ) در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن یک خانم، روی کاپوت تاکسی آویزان شده و از مردم استمداد می طلبد اما راننده تاکسی بدون اعتنا به رانندگی ادامه می دهد.
این موضوع واکنش های بسیاری را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی در پی داشت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  از دستگیری این راننده متخلف خبر داد و تصریح کرد: این اتفاق تصادف نبوده بلکه دلیل آن اختلافات خانوادگی بوده است.
سرهنگ ' جهانگیر کریمی ' افزود: این راننده به همراه پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.
همچنین مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز گفت: موضوع اتفاق افتاده در این فلیم کوتاه منتشر شده در شبکه های اجتماعی (کلیپ) مربوط به یک مسأله خانوادگی بوده است.
حسین جعفری افزود: خانمی که بر روی کاپوت خودروی تاکسی قرار گرفته، همسر راننده تاکسی بوده و ماجرای آن مربوط به 3 روز گذشته است.
وی ادامه داد: اینکه برخی این اتفاق را در پی تصادف تاکسی با خانم عنوان کرده اند، درست نیست و ماجرا ربطی به تصادف ندارد.
وی بیان کرد: این موضوع فقط یک مشکل خانوادگی بوده است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: موضوع شکایت در حال پیگیری است، ما هم پیگیری می کنیم و قطعا در کمیته انضباطی تاکسیرانی اصفهان این موضوع بررسی خواهد شد.
وی تاکید کرد: رانندگان تاکسی باید توجه کنند که تاکسی یک خودروی شخصی نیست بنابراین نباید هنگام بروز مشکلات شخصی کنترل خود را از دست دهند و صحنه هایی را در انظار مردم به وجود آورند که شایسته شهر و شهروندان نباشد.

کد خبر 81267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha