کمبود خودرو مهم ترین مشکل آتش نشانی قائمشهر

پرشین خودرو: سرپرست آتش نشانی قائمشهر گفت: نبود نردبان بالابر برای طبقه های بالا وکمبود خودروی اتش نشانی مهم ترین مشکل آتش نشانی این شهرستان است.

به گزارش پرشین خودرو، جعفر امینی روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه ، افزود : با وجود پنج ایستگاه آتش نشانی ، 4 دستگاه خودرو سبک و سنگین در این شهرستان نیاز است .
هم اکنون در شهرستان قائمشهر 7 دستگاه خودرو سبک ، سنگین و نیمه سنگین اتش نشانی به مردم خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از نقاط ضعف آتش نشانی این شهرستان نبود نردبان بالابر برای ساختمان هایی با طبقات بالا است ، بیان کرد : در حال حاضر امکانات و تجهیزات ما جوابگوی خطرات احتمالی تا 2 طبقه است .
در شهرستان قائمشهر دهها ساختمان چهار و پنج طبقه و یک ساختمان 6 طبقه وجود دارد.
سرپرست آتش نشانی قائمشهر وجود یک نردبان بالابر تا ارتفاع 35 متر را برای این شهرستان مهم تلقی کرد و گفت که این امر باعث می شود تا در هنگام خطرات احتمالی جوابگوی اطفاء حریق تا 12 طبقه را باشد.

** مهار 400 مورد حریق در 6 ماه نخست امسال

امینی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال 400 مورد اطفاء حریق در قائمشهرانجام شده است گفت که از این تعداد 200 مورد اطفاء حریق در خارج از محدوده شهری بوده است.
وی مهم ترین اطفاء حریق در این شهرستان را مربوط به آتش سوزی روستای تلوک دانست و بیان کرد : اطفاء این اتش سوزی 5 ساعت زمان برده است.
سرپرست آتش نشانی قائمشهر گفت که در راستای بالا بردن توان ماموران آتش نشانی این شهرستان انور اموزشی نیز برگزار شده است.
امینی با بیان اینکه این مانور در هسته مرکزی شهر انجام شده افزود : بعد از اتمام مانور با بازبینی فیلم بر روی نقاط ضعف و قوت ماموران اتش نشانی تمرکزکرده ایم تا برای افزایش توان افرادی که دارای نقاط ضعف بوده اند کار شود.
آتش نشانی شهرستان قائمشهر 114 نفر نیرو به صورت اداری و عملیاتی دارد.

ایرنا

کد خبر 81275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha