سازمان توسعه تجارت موجب آشفتگی بازار خودرو شد

پرشین خودرو: رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: عملکرد سازمان توسعه تجارت در زمینه تجارت خودرو نشان می‌دهد، هیچ کدام از تصمیمات این سازمان در حوزه خودرو نه تنها موفق نبوده بلکه باعث ایجاد بحران نیز شده است

به گزارش پرشین خودرو، میثم رضایی با اشاره به اینکه سیاست گذاری سازمان توسعه تجارت در زمینه تجارت خودرو همواره غلط بوده است، اظهارداشت: این سازمان همچنان بر اشتباهات خود تاکید دارد. حتی در زمینه واردات خودرو با تصمیمات یک شبه و بدون پشتوانه فکری بازار خودروهای وارداتی را با تنش هم مواجه کرده است.

وی افزود: قرار بود در حوزه صادرات خودرو در پسابرجام 30 درصد از خودروهای تولید داخل صادر شوند،اما امروز بنا به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه کاهش چشمگیر صادرات را هم شاهد بوده ایم.

رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت با تصمیمات ناگهانی یک تنه موجب آشفتگی بازار خودرو شده است، گفت: آن رسیده رئیس سازمان توسعه تجارت به دلیل ناتوانی در مدیریت درست، از سمت خود استعفا دهد و یا وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در مورد ماندن و یا رفتن و ترمیم کردن این سازمان تصمیم گیری کند.

رضایی همچنین به ضرر تصمیمات غیر کارشناسی این سازمان به کشور و مردم اشاره کرد و افزود: تصمیمات اخیر این سازمان باعث متضرر شدن مردم در بازار خودرو و مانع تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف اقتصادی کشور در افق 1404 می شود.

وی تصریح کرد: عملکرد سازمان توسعه تجارت در زمینه تجارت خودرو نشان می‌دهد، هیچ کدام از تصمیمات این سازمان در حوزه خودرو نه تنها موفق نبوده بلکه باعث ایجاد بحران نیز شده است چرا که نه در حوزه واردات موفق بودیم و نه به اذعان خود مسئولین این سازمان در اهداف صادراتی هم نتوانستیم خوب عمل کنیم.
تسنیم

کد خبر 81327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha