عزاداری ایران خودرویی ها در آستانه عاشورا

پرشین خودرو: پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن سالروز قیام عاشورا، در عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش به سوگ نشستند و با حضور بیش از ده هزار نفری خود بزرگ ترین اجتماع عزاداری كارگری را رقم زدند.

به گزارش پرشین خودرو، هم زمان با هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده معظم شهدای گروه صنعتی ایران خودرو، خانواده شهدای مدافع حرم و جامعه ایثارگری، گردهمایی عاشورایی ایران خودرو برگزار شد.

در این گردهمایی كارگران شیفت اول به همراه مدیر عامل و مدیران گروه صنعتی ایران خودرو با عزاداری و ایجاد دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی یاد ایثار و جان نثاری امام شهیدان حسین بن علی (ع) را گرامی داشتند.

برمبنای این گزارش، كارگران خطوط تولید و مدیران ایران خودرو در روز ششم محرم الحرام، با ایجاد صفوف به هم پیوسته و منسجم در خیابان های سایت مركزی این شركت به عزاداری پرداختند.

در این مراسم ، راوی دفاع مقدس با روایت خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس از مرزهای كشور، فضای حماسی را در عزاداری ایجاد كرده بود. همچنین پیام مهندس هاشم یکه زارع،مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دفاع مقدس قرائت شد.

در گردهمایی حسینی ایران خودرو با حضور مداحان كشور، مدح و سخنرانی هایی درباره قیام عاشورا، اهداف و آرمان های امام حسین (ع) انجام شد.

نصب تصاویر شهدای گروه صنعتی ایران خودرو در خیابان های ایران خودرو جلوه خاصی به مراسم بخشیده بود و معنویت آن را دوچندان كرده بود.

گفتنی است، مراسم عزاداری در شركت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو نیز برگزار شده تا كارگران این مجموعه همراه با دیگر اقشار مردم بر ادامه راه و آرمان های امام شهیدان تاكید كنند.

کد خبر 81331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha