محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در اردبیل اعلام شد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا با هدف کاهش حجم ترافیک مشخص شد.

به گزارش پرشین خودرو، رحیم آقامحمدی صبح پنج‌شنبه در حاشیه هماهنگی برنامه‌های طرح ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه محل تجمع عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا میدان عالی قاپو است، محدودیت‌های ترافیکی برای کاهش حجم ترافیک پیش بینی شده است.

وی افزود: محدودیت ترافیک در روز تاسوعا از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و شامل محدودیت تردد خیابان شیخ صفی از سمت تقاطع امام، خیابان سی متری به تقاطع امام، خیابان انقلاب به تقاطع امام و پل باغمیشه به تقاطع امام است.

رئیس پلیس راهور استان افزود: در روز عاشورا وسعت محدودیت‌ها افزایش می‌یابد و تمامی معابر هسته مرکزی شهر از بازار، پل پیر عبدالملک، چهار راه امام، تقاطع ورزش، میدان شریعتی، پل باغمیشه، میدان قیام و میدان امام حسین (ع) را شامل می‌شود.

آقامحمدی با اشاره به آغاز محدودیت ترافیک از صبح روز عاشورا ادامه داد: با توجه به تجمع عزاداران از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از تردد با خودرو شخصی در هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود کسبه نیز از مسدود کردن معابر خودداری کرده و با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند.

کد خبر 81390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha