کد خبر 81469
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
رونالدو از خودروی جدید خود رونمایی کرد

پرشین خودرو:کریستیانو رونالدو تصویری از خودروی جدیدش در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود.

به گزارش پرشین خودرو، بعد از چهارصدمین حضور او در تیم رئال مادرید و به ثمر رساندن چهارصد و یازدهیم گل خود برای این باشگاه اسپانیایی،کریستیانو رونالدو این موفقیت فوق العاده را با خرید یک بوگاتی کایرون سفارشی ۲.۶۱ میلیون دلاری جشن گرفت. اینخودرو که دارای رنگ آمیزی نقره‌ای مشابه خودرو‌یی که او ماه‌ها پیش در مسیر آزمایشی Ehra Lessien امتحان کرده و تایید کرد می‌باشد. این سوپر استار دنیای فوتبال از طریق اینستاگرام، سوپر اسپورت جدید خود را به نمایش گذاشت که در آن تصاویری از خروج خودرو از پارکینگ در کنار پسر خود یعنی کریستیانو جونیور در صندلی مسافر مشاهده می‌شود.

 

 

 

رونالدو ویدیویی به اشتراک گذاشته با عنوان “ بوگاتی کایرون، حیوان جدید در ساختمان” که همانطور که در این ویدیو قابل مشاهده است لوگوی CR7 در صندلی‌های این خودرو برجسته شده است. با وجود درآمد سالانه بیش از ۳۰ میلیون دلار، این خودرو جدید جای خالی در حساب بانکی این بازیکن پرتغالی ایجاد نخواهد کرد و به جمع سوپر اسپورت‌های دیگر در کلکسیون اون خواهد پیوست. این کلکسیون متشکل از بوگاتی ویرون ویتس ویرایش کربن مشکی که سال گذشته به منظور جشن گرفتن پیروزی پرتغال در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ توسط اون خریده شد، و یک لامبورگینی اونتادور مشکی رنگ جذاب که تصاویر آن دنیای اینترنت را شعله ور نمود می‌باشد. نکات برجسته دیگر کلکسیون حسادت آمیز رونالدو شامل یک رولز رویس فنتوم، فراری ۵۹۹ GTO، و یک جفت بنتلی کانتیننتال می‌شود. اما مدل کایرون شرکت بوگاتی تمامی این خودروها را کنار می‌زند، چرا که موتور هشت لیتری توربو چهار گانه W16 این خودرو قدرتی معادل ۱۵۰۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۱۸۰ پوند فوت تولید می‌کند.

 

 

 

 

این خودرو همچنین قادر است در ۲.۴ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت (صد کیلومتر در ساعت) و در تنها ۱۳.۱ ثانیه به سرعت ۱۸۶ مایل در ساعت برسد. سرعت اوج این خودرو به صورتی الکترونیکی به ۲۶۱ مایل در ساعت محدود شده است. هر چند کیلومتر سنج این خودرو سرعت ۳۱۰ مایل در ساعت یا ۵۰۰ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد و بدون شک در سال‌های نزدیک رکورد سرعت جدیدی در حوالی این اعداد ثبت خواهد شد. در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال، شرکت بوگاتی از مدل کایرونی رونمایی کرد که رکورد صفر تا ۲۴۹ و ۲۴۹ تا صفر مایل بر ساعت جهانی را با ثبت زمان حیرت آور ۴۲ ثانیه شکست. به گفته بوگاتی از پانصد دستگاه کایرونی که این شرکت برنامه تولید آن را داشته است ۳۰۰ دستگاه آن به فروش رسیده است. اکنون با وجود تایید رونالدو، این شرکت امیدوار به فروش زود هنگام ۲۰۰ دستگاه باقی مانده از خط تولید کایرون خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 81469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha