کد خبر 81530
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
برگشت ربیعی به مترو تهران

پرشین خودرو: هابیل درویش که 6 سال پیش با رفتن محسن هاشمی از مترو تهران، جانشین او شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که جایش را به زودی به جعفر ربیعی، مدیرعامل اسبق شرکت بهره‌برداری مترو تهران خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو، تنگناهای مترو تهران و عدم همکاری دولت دهم با شهرداری پایتخت باعث شد تا برخی‌ها ریشه این مشکلات را حضور «محسن هاشمی» به عنوان فرزند «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» در راس مترو تهران بدانند و همین گمانه‌زنی‌ها باعث شد تا محسن هاشمی با خواست خودش و علی‌رغم هماهنگی کاملی که با قالیباف داشت، از سمت خود در مدیرعاملی شرکت مترو تهران کناره‌گیری کند.
پس از مدتی، شرکت بهره‌برداری مترو تهران هم که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت مترو تهران بود، دستخوش تغییر شد و «جعفر ربیعی» که 13 سال در سمت‌های مدیریتی این شرکت حضور داشت و از نیروهای محسن هاشمی،‌ محسوب می‌شد، جای خودش را به قلی‌ها داد تا هم شرکت مترو به عنوان شرکت مادر و هم شرکت بهره‌برداری مترو به عنوان زیر مجموعه مترو، دچار تغییر مدیریتی شوند.
حالا پس از گذشت 6 سال از آن دوران، در حالی‌که محسن هاشمی رئیس شورای شهر شده و محمدعلی نجفی هم شهردار شده است، قرار است «جعفر ربیعی» هم دوباره به مترو برگردد و بر صندلی سابق محسن هاشمی تکیه بزند.
جعفر ربیعی، که به قول خودش دوستی‌اش با محسن هاشمی سابقه دیرینه دارد و هاشمی را «رئیس همیشگی» خودش می‌داند، حالا در یک قدمی مدیرعاملی مترو تهران قرار دارد.
نکته مهمی که در خصوص ربیعی وجود دارد این است که ربیعی در تیرماه 90 و در زمان تودیع خودش از شرکت بهره‌برداری مترو گفته بود که «برای نسل من 30 سال عمر کاری کافی است و با این سابقه دیگر بازنشسته محسوب می‌شویم. معتقدم هر حوزه‌ای که داشته‌ایم در سال‌های که گذشت به منصه ظهور گذاشته‌ایم و اکنون باید فرصت را در اختیار دیگران بگذاریم.» ربیعی که روزگاری این حرف‌ها را زده بود، حالا معلوم نیست، چه شده که پس از 6 سال، دوباره هوای کار و تلاش به سرش زده است؟

کد خبر 81530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha