کد خبر 81571
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
درسال 2035 منتظراین رولزرویس باشید

پرشین خودرو: تفکر در خصوص رولز رویس سوئپتیل هم هیجان‌آور است. خودرویی چشمگیر و فوق‌العاده که حدود 13 میلیون دلار می‌ارزد. اما همین لوکس و زیبا در برابر مدل مفهومی اکسترین Exterion کوچک به نظر می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو،  این خودرو که توسط یکی از مشاهیر طراحی صنعتی جهان خلق شده زبان طراحی رولزرویس برای آینده محسوب می‌شود. این خودرو احتمالا در سال 2035 معرفی خواهد شد و برای همان دوران طراحی شده است.

اکستریون: رولزرویس 2035

از نمای جلو شبیه رولزرویس های امروزی به نظر می‌رسد اما جلوپنجره آن ارتقاء یافته و میله‌های عمودی در آن چشمگیر هستند. در مدل مفهومی اکسترین هیچ خنک‌کننده‌ای در جلوپنجره وجود ندارد و به جای آن نوارهای الماس نقره‌ای  نمای جلوی رولزرویس را ساده و در عین حال پرابهت نشان می‌دهد.

اکستریون: رولزرویس 2035

زمانی که به اطراف خودرو نگاه می‌کنیم، پوشش آیرودینامیکی چرخ‌ها در کنار قوس گلگیرهای عقب و جلو طراحی خودرو را تحسین‌برانگیز کرده‌اند. مانند نمای جلو، زوایای عقب خودرو نیز خشن و عظیم ارائه شده است.

اکستریون: رولزرویس 2035

طراحی خودرو در نمای عقب با چراغ‌های رادیکال LED آغاز شده و تا روی قاب پنجره‌های عقب ادامه می‌یابد.

اکستریون: رولزرویس 2035

اما در مجموع آنچه که در این خودروی 18 سال آینده مشهود است روح و جان همان رولزرویس‌های قدیمی است که می‌توان در خودرو مشاهده کرد. در اصل رولز رویس با این طرح قصد ندارد از اصالت قبل و حال خود فاصله بگیرد.

اکستریون: رولزرویس 2035

 

کد خبر 81571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha