جابه جایی 2.5 میلیون مسافر در چهارمحال و بختیاری

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال 2 میلیون و 554 هزار مسافر در این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند.

به گزارش پرشین خودرو، احمد جمشیدی  اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب 264 هزار سفر درون و برون استانی جابه جا شدند.
به گفته وی، از این تعداد مسافر 923 هزار و 568 مسافر طی سفر برون استانی و یک میلیون و 630 هزار مسافر طی سفر درون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند.
جمشیدی ادامه داد: 43 شرکت حمل و نقل مسافر با 274 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 82 دستگاه مینی بوس و 913 دستگاه سواری کرایه در چهارمحال و بختیاری فعال است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: در همین مدت نیز 1.7 میلیون تن کالا توسط ناوگان بار بری استان در قالب 149 هزار بارنامه و توسط 52 شرکت حمل کالا ، درون و برون استانی جابه جا شد.
جمشیدی تصریح کرد: 49 میلیون و 292 هزار تردد وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی این استان در نیمه نخست امسال ثبت شد.
به گفته وی، تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.5 درصد افزایش نشان می دهد.
جمشیدی گفت: بیشترین تردد ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار برخط در محورهای چهارمحال و بختیاری در این مدت در محورهای شهرکرد - سورشجان با 5 میلیون و 388 هزار تردد است.
اطلاعات تردد 28 محور مواصلاتی اصلی در چهارمحال و بختیاری با استفاده از 56 دستگاه تردد شمار به ‌صورت برخط به مرکز مدیریت راههای استان ارسال می شود.
حدود 4 هزار کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد.

کد خبر 81573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha