شهرستان فردیس فاقد زیرساخت‌های ترافیکی است

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: شهرستان فردیس فاقد زیرساخت‌های ترافیکی است.

به گزارش پرشین خودرو،  سرهنگ سید همایون شریفی ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه ترافیک بازندگی انسان عجین شده است، اظهار کرد: ترافیک حرف اول را در زندگی انسان می‌زند و اگر بخواهیم در مسائل کاری وزندگی خود موفق باشیم، ترافیک ساماندهی شده، تعیین‌کننده است.

وی بابیان اینکه کشورهای پیشرفته ابتدا ازلحاظ ترافیکی توسعه‌یافته‌اند، عنوان کرد: در فردیس و استان البرز ترافیک معضل شده است و بسیاری از برنامه‌های روزانه شهروندان را به هم می‌ریزد و این مهم به انجام اقدامات در راستای کاهش ترافیک شهری تأکید دارد.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه برای کاهش ترافیک هزینه‌های میلیاردی لازم نیست، خاطرنشان کرد: تفکر، تصمیم‌گیری و عملکردی مناسب و به‌موقع از مقوله‌های مهم کاهش ترافیک است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه فلکه پنجم فردیس دچار معضل ترافیکی بود، گفت: با انجام اقدامات درست پلیس راهور فردیس در این فلکه چراغ‌قرمز ایجاد و بیش از ۷۰ درصد این معضل حل شد.

وی با تأکید به اینکه شهرستان فردیس فاقد زیرساخت‌های ترافیکی است، افزود: این مهم نشان‌دهنده انجام نشدن اقدامات لازم در این راستا و کم‌کاری مسئولان مربوطه نیست بلکه به دلیل آن است که خیابان‌های این شهرستان قدیمی است در این راستا از شورا و شهرداری فردیس می‌خواهیم نسبت به احداث معابر شهری مناسب این جمعیت اقدام کنند.

سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه افزایش تردد و خرید خودرو توسط همه افراد نیز یکی دیگر از موارد افزایش ترافیک است، گفت: امید با استقلال کامل شهرستان فردیس، شاهد بهبود شرایط ترافیکی این شهرستان باشیم.

رئیس پلیس راهور استان البرز در بخش دیگری نبود مرکز درمانی و بیمارستان در فردیس را یکی از عوامل افزایش کشته‌های ناشی از تصادف در فردیس اعلام کرد و گفت: گاهی مصدومان حادثه‌های رانندگی تا به شهرستان کرج انتقال شوند ممکن است جان خود را از دست دهند و این مهم به لزوم احداث بیمارستان در این شهرستان تأکید دارد.

سرهنگ شریفی از کاهش ترافیک چشمگیر در فردیس در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: آمارهای موجود در این رابطه نشان‌دهنده اقدامات مهم است.

وی بابیان اینکه فردیس یکی از مهم‌ترین شهرهای استان البرز است، عنوان کرد: با توجه به اینکه این شهرستان جمعیتی بالغ‌بر ۶۰۰ هزار نفر دارد، بهره‌برداری از مرکز خدمات تعویض پلاک فردیس در هفته ناجا انجام می‌شود.

کد خبر 81580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha