مصدومیت چهار دانش آموز بخش ارم بوشهر درحادثه رانندگی

پرشین خودرو: بخشدار ارم استان بوشهر گفت: بر اثر حادثه رانندگی برای سرویس مدرسه شبانه روزی طوبی این بخش، چهار دانش آموز دختر این بخش مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی مشایخی  افزود: این حادثه عصر روز گذشته حین برگشت دانش آموزان دختر دبیرستان شبانه روزی طوبی از شهر ارم به روستای دهرود رخ داد.
وی اضافه کرد: بنا به گفته راننده این سرویس که یک زن بود، حادثه واژگونی خودرو پژو براثر خارج شدن کنترل خودرو از دست راننده رخ داد و باعث مصدومیت همه 6 سرنشین خودرو شد.
مشایخی بیان کرد: چهار دانش آموز به همراه راننده و کودکش در این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان گفت: مصدومان حادثه رانندگی در بخش ارم با آمبولانس درمانگاه تنگ ارم به این درمانگاه منتقل و از آنجا به کمک آمبولانس اعزامی از شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان به بیمارستان شهید گنجی این شهر انتقال یافتند.
فروزان کمالی افزود: مصدومان 6 نفر بودند و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند که 2 نفر از آنها بدلیل ضربه وارده به سر به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام شده اند.
بخش ارم از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر از نقاط کوهستانی است که جاده های منتهی به روستاهای آن از سمت برازجان پر پیچ و خم، باریک، فاقد شانه و دارای ناهمواری و خرابی های زیاد آسفالت
است.
فاصله شهر تنگ ارم مرکز بخش ارم تا شهر برازجان 85 و تا بوشهر 155 کیلومتر است و از نقاط محروم و قطب کشاورزی و دامداری استان بوشهر است.

کد خبر 81614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha