کد خبر 81618
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
معرفی یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس

پرشین خودرو: مسابقات طراحی لکسوس که هرساله در حال برگزاری می باشد، امسال نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بود. این مسابقات که در زمینه های فشن، تکنولوژی، محصولات تولیدی و محیط پیرامون برگزار شده در چند مرحله انجام می شود که در نهایت ۱۲ شرکت کننده انتخاب می شوند. البته هر کدام از طرح های این شرکت کنندگان باز هم در مرحله نهایی توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار می گیرد که در هر زمینه تنها یک نفر انتخاب می شود.

به گزارش پرشین خودرو، " یوشیهیرو ساوا " مدیرعامل لکسوس نیز در تمامی مراحل مسابقات به عنوان داور اصلی حضور دارد. اما یکی از شناخته شده ترین معماران و طراحان دنیا نیز در این مسابقات به عنوان داور حضور دارد که نشان از اهمیت برگزاری Lexus Design Award است. "دیوید ادجای" معمار بزرگ غنایی- انگلیسی که به عنوان تأثیر گذارترین معمار جهان در سال ۲۰۱۷ توسط مجله تایمز انتخاب شده، به عنوان یکی از داوران اصلی این مسابقات معرفی شده است.

این معمار کارنامه درخشانی در زمینه طراحی ساختمان ها، موزه ها و مراکز اداری و تجاری دارد که از جمله کارهای وی می توان به طراحی موزه بین المللی تاریخ و فرهنگ سیاه پوستان آفریقایی -آمریکایی در واشنگتن ، موزه هنری Latvian نیویورک، گالری Rivington لندن، مدرسه SKOLKOVO مسکو و... اشاره کرد.

مهلت ارسال آثار تا ۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهر می باشد و بعد از آن ۱۲ نفر برتر در ژانویه سال ۲۰۱۸ معرفی می شوند. البته بهترین طرح در بین تمامی زمینه ها، که جایزه بزرگ مسابقات شناخته می شود، در هفته مد میلاد در آپریل سال ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد.

جهت آشنایی با خودروهای تویوتا در ایران یا خرید خودرو با گارانتی رسمی تویوتا در ایران می توانید به پورتال ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران مراجعه نمایید.

کد خبر 81618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha