نمایشگاه خودرو تهران صاحب نرم افزار ویژه می شود

پرشین خودرو: دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران با برنامه های جانبی هم چون سالن ماکت های خودرو و برگزاری حرکات نمایشی با خودروهای تیون شده، صاحب نرم افزار موبایلی ویژه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به همت شرکت ایده تجارت هرمس به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه تهران مراسمی با حضور مدیران برندهای فعال در بازار خودرو، مدیران دولتی و جمعی از خبرنگاران حوزه خودرو و با هدف رونمایی از پوستر رسمی نمایشگاه خودرو تهران و تبیین اهداف این دوره از نمایشگاه تهران برگزار شد.
بهزاد اعتمادی، معاون حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی ایران، دراین مراسم برگزاری نمایشگاه خودرو را موجب ارتقای رشد این صنعت دانست و گفت: حضور فعالان این عرصه در کنار بازدیدکنندگان عام نمایشگاه خودرو فرصتی است که باید بیشترین بهره برداری از آن صورت پذیرد.
وی در ادامه افزایش حمایت از فعالان خصوصی در صنعت خودرو را از اهداف پسابرجامی سازمان گسترش اعلام کرد.


سید محمد سیدی مدیرعامل شهر نمایشگاهی آفتاب که در این مراسم حضور داشت، به تشریح برنامه های شهر آفتاب برای آینده پرداخت و وعده رفع مشکلات این مجموعه در آینده ی نزدیک را داد.


در ادامه مراسم رونمایی از پوستر دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، مریم ثابت مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس که برگزاری این نمایشگاه را بر عهده را دارد، با اشاره به اینکه سال گذشته اولین دوره نمایشگاه خودرو تهران بعد از وقفه 11 ساله برگزار شد، گفت: برای این دوره از نمایشگاه خودرو تهران نرم افزار نمایشگاهی هرمس را معرفی خواهیم کرد که امکاناتی نظیر راه های دسترسی به نمایشگاه و نقشه نمایشگاه و سایر موارد را به بازدیدکنندگان نشان خواهد داد.
وی با ذکر این نکته که عضویت در اتحادیه جهانی نمایشگاه ها از اهداف این شرکت است، ادامه داد: برای اولین بار نمایشگاه تهران بیزینس شو را در جهت توسعه کسب و کار برگزار خواهیم کرد که از نمایشگاهی در لندن الگو گرفته شده است.


در ادامه این مراسم علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با اعلام اینکه نمایشگاه خودرو تهران از 6 الی 10 آذرماه سال جاری و در مکان شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار می شود، گفت: در دوره قبل نمایشگاه خودرو تهران که پس از 11 سال برگزار می شد 1 میلیون و 405 هزار بازدید کننده در 5 روز را میزبانی کردیم که آمار بسیار خوبی بود.
عاجزی ادامه داد: برای امسال حضور 36 برند داخلی و خارجی در دومین دوره نمایشگاه قطعی شده است که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی را نشان می دهد.
مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به فضای 80 هزار متر ربعی نمایشگاه گفت: در این دوره با توجه به استقبال خودروسازان برای افزایش فضا مجبور به حذف صنایع وابسته شدیم.


وی تغییر زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه نسبت به سال پیش از بهمن به آذر را انجام خدمات رسانی مناسب با توجه به سرمای هوای بهمن ماه تهران و استفاده بهینه از فضای باز شهر آفتاب دانست و افزود: در تلاش هستیم تا با ثبت این تاریخ در تقویم نمایشگاهی ایران زمان مشخصی را برای برگزاری نمایشگاه خودرو اعلام کنیم.
وی در تشریح برنامه های دومین دوره از نمایشگاه تهران گفت: امسال برنامه های جانبی متنوعی هم چون نمایش خودروهای کلاسیک، موتورسیکلت و باشگاه ماکت خودروها در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه فضایی برای تست خودروها و انجام حرکات نمایشی با خودرو نیز مشخص خواهد شد.
عاجزی در پایان از برگزاری رونمایی خودروهای جدید در خلال این نمایشگاه خبر داد.
در پایان این مراسم از پوستر دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران رونمایی به عمل آمد که در ادامه شما می توانید گزارش تصویری این مراسم را مشاهده نمایید.

کد خبر 81713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha