خرید آنلاین تایر تا تعویض بدون دغدغه+جزئیات

پرشین خودرو: فروشگاه آنلاین تایر با نام هایپر تایر از سوی شرکت چیکاتیک تجارت رسما معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ساسان فرقدین مدیرعامل هایپر تایر، در نشست خبری معرفی این شرکت گفت: ایده اولیه این کار توسط مدیران شرکت چیکاتیک تجارت در سال گذشته ایجاد شد و شاید دلیل اصلی روی آوردن ما به این حوزه تغییرات قانون واردات خودرو و لوازم یدکی بود که باعث شد بعد از 3 سال فعالیت حوزه کاری خود را کمی تغییر دهیم.

وی ادامه داد: فروش، نصب و بالانس تایر انواع سواری کار جدیدی در کشور است که ما قرار داریم تا این مهم را در هایپر تایر انجام دهیم.

فرقدین تاکید کرد: از سال 95 سایت فروش و از ابتدای سال 96 سایر فعالیت های مدنظر شرکت را کلید زدیم و در حال حاضر در بسیاری از مناطق تهران، مردم با نام و فعالیت هایپر تایر آشنا شده اند.

وی یکی از دلایل روی آوردن شرکت برای ارائه خدمات در محل را دغدغه رانندگان برای تعویش لاستیک دانست و افزود: تعویض و گرفتن پنچری از جمله خدماتی است که بسیاری از رانندگان از جمله بانوان تمایلی برای انجام آن ندارند و حال با این خدمات می توانند بدون هیچ دل نگرانی تنها با یک کلیک از خدمات در محل ما استفاده کنند.

مدیر عامل هایپر تایر تصریح کرد: ما تمام زیرساخت های لازم را برای این خدمت در این 2 سال تهیه کرده ایم و با دسترسی خوبی که به منابع تامین انواع تایر داریم توانستیم این کالا را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: شهروندان تهرانی با ورود به وب سایت ما می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود برای خرید بهترین تایر که دارای خصوصیات مناسب خودرویشان باشد را دریافت و با بهترین قیمت کالا را در محل دریافت نمایند.

فرقدین در مورد هزینه های این خدمت رسانی گفت: هزینه تنها یک بار و از طریق درگاه اینترنتی دریافت می شود و هیچ هزینه اضافی از خریداران در زمان تحویل کالا نباید توسط خریدار پرداخت گردد.

وی افزود: اگر مشتریان ما 2 حلقه لاستیک خریداری نمایند، هزینه حمل تنها 10 هزار تومان خواهد بود و اگر هر 4 حلقه از طریق سایت ما خریداری شود، هزینه ارسال رایگان خواهد بود.

مدیر عامل هایپر تایر در مورد زمان تقریبی ارسال کالای خریداری شده توسط زیر مجموعه خود گفت: حداکثر زمان ارسال در تهران بزرگ باید زیر 3 ساعت باشد و البته تاکنون این زمان زیر یک ساعت ثبت شده و ما هیچ مشکلی در این مورد نداشتیم و خریداران اگر تمایل داشته باشند که تایر ها توسط پرسنل هایپر تایر تعویض شود نیز باید بعد از خرید درخواست ارسال ماشین های خدمت رسان ما را نیز انتخاب کنند تا این تعویض در محل و با بهترین کیفیت توسط پرسنل شرکت رخ دهد.

کد خبر 81806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha