یک دستگاه خودرو در بزرگراه صیاد شیرازی اصفهان در آتش سوخت

پرشین خودرو: یک دستگاه خودروی سواری پیکان پیش از ظهر امروز در حال حرکت در بزرگراه شهید صیاد شیرازی شهر اصفهان دچار آتش سوزی شد اما بدون خسارت جانی مهار و خاموش شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز به اتاق فرمان 125 اعلام شد و به سرعت نیروهای 2 ایستگاه شماره 4 و 5 به محل اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: راننده این خودرو در لحظه اولیه از خودرو خارج شده بود و خودرو سرنشین دیگری نیز نداشت که با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، آتش خودرو توسط آتش نشانان خاموش شد.
وی بیان کرد: همچنین نیروهای آتش نشانی مسیر بزرگراه را برای سایر خودروهای عبوری ایمن و پاک سازی کردند تا حادثه دیگری رخ ندهد.
وی گفت: علت آتش گرفتن این خودروی در حال حرکت توسط کارشناسان در حال بررسی است.
حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی ترین مسیر حرکت وسایل نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر اصفهان به طول نزدیک به 40 کیلومتر به صورت حلقه ای احداث شده و در طول مسیر آن 13 بزرگراه درون شهری و20 تقاطع غیر همسطح احداث شده است.
بزرگراه های شهید صیاد شیرازی، شهید اقارب پرست، شهید ردانی پور، شهید کشوری، شهید خرازی، شهید آقابابایی، شهید میثمی، شهدای صفه، شهید حبیب الهی، میرزا کوچک خان جنگلی، شهید همت، شهید چمران و شهید اردستانی در این حلقه قرار گرفته است.

کد خبر 81810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha