کد خبر 81826
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
پیک‌نیک راننده ایسوزو را به کام مرگ کشاند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: راننده جوان خودروی ایسوزو که از قائنات به مشهد آمده بود، بر اثر روشن‌کردن یک دستگاه پیک‌نیک در فضای محصور کابین خودرو، دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن شد و جان باخت.

به گزارش پرشین خودرو، و به نقل از پایگاه خبری 125، حسن جعفری عنوان کرد: وقوع حادثه مشکوک به گازگرفتگی دقایقی قبل توسط عابرین پیاده در حوالی بوستان غدیر به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی نجاتگران ایستگاه نهم آتش‌نشانی را بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به خارج‌کردن مرد حادثه‌دیده از کابین خودرو توسط تیم امداد و نجات آتش‌نشانی، اظهار کرد: پس از بررسی علائم حیاتی مرد جوان توسط تکنسین‌های اورژانس، مرگ وی تایید شد.

جعفری با اشاره به وجود یک دستگاه پیک‌نیک روشن در فضای محصور کابین خودرو، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، مرد مزبور به دلیل مسمومیت شدید ناشی از استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه متوفی برای بررسی علت دقیق وقوع حادثه به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد، گفت: متاسفانه در فصل سرما برخی از افراد به‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین از گازهای پیک‌نیکی در کابین خودرو استفاده می‌کنند که این عامل بسیار خطرناک بوده و پیامدهایی نظیر این حادثه به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 81826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha