اتمام آزادراه همت - کرج در گرو ۱۷۰۰ میلیارد ریال بودجه

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه گفت : برای اتمام آزادراه همت - کرج ۱۷۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش پرشین خودرو، خیراله خادمی گفت : 350 میلیارد ریال آن به صورت نقدی صرف هزینه‌های تملک اراضی می‌شود.
معاون وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر اهمیت این پروژه در کاهش ترافیک پایتخت و استان البرز اظهار داشت: با افتتاح سه آزادراه همت- کرج، تهران- شمال وکمربندی جنوبی تهران ؛ استان البرز به لحاظ ساماندهی مسیرهای ارتباطی و ترافیک متحول خواهد شد.
خادمی افزود :‌ با توجه به سررسید تعهدات برای آزادسازی قسمت‌های باقیمانده مسیر و هزینه‌های عملیات اجرایی تخصیص 100 درصد پروژه ضروری است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : در صورتی که منابع اعتباری این پروژه به موقع تخصیص یابد، این آزادراه طبق برنامه‌ تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.
خادمی پیشرفت فیزیکی این آزادراه را 74 درصد اعلام و خاطرنشان کرد : عملیات اجرایی قطعه دوم این پروژه در محدوده گرمدره تا شهرک جهان‌نما شهر کرج با پیشرفت فیزیکی 92 درصد در مرحله تکمیل اجرای آسفالت است.
وی افزود:‌ عملیات اجرایی قطعه سوم از شهرک جهان‌نما شهر کرج تا جاده چالوس نیز در مرحله عملیات خاکی و حفاری تونل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سال 1396 را سال شکوفایی صنعت ریلی کشور بیان کرد و افزود: امسال به تحول در توسعه زیرساخت های ریلی و سال آینده به شکوفایی زیرساخت های آزادراهی کشور اختصاص می یابد.

کد خبر 81887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha